کد خبر: ۱۵۶۷۴
گلستان| معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

شهید حجت الاسلام رئیسی علمدار سنگر جهاد تبیین بود

حجت الاسلام رضا دیلمی با بیان این مطلب که شهید حجت الاسلام ابراهیم رئیسی علمدار سنگر جهاد تبیین بود، گفت: ایشان از روز نخست دلسوز مردم و در کنار مردم بود.
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸

 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهمترین پیام‌های که از سیره زندگانی امام رضا (ع)، خستگی ناپذیر بودن این امام است.

وی افزود: امام رضا (ع) در یک شرایط سخت تلاش کرد که مبانی اسلامی و دینی را در بین لایحه‌های اجتماعی مردم نشر دهد و هیچ گاه در شرایط بحرانی دست از مبارزه برداشت.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: خادم امام رضا (ع) و خادم مردم رئیس جمهور کشورمان حجت الاسلام ابراهیم رئیسی مزد مجاهدت، در میدان بودن و تلاش برای تعالی انقلاب و نظام را با شهادتشان گرفتند.

وی با اشاره به اینکه خستگی ناپذیر بودن یکی از ویژگی‌های شهید رئیسی بود، ابراز کرد: اخلاص، ولایت پذیری، شجاعت و دشمن شناسی از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور کشورمان بود.

حجت الاسلام دیلمی گفت: بوسه‌ای که حاج قاسم بر پیشانی حجت الاسلام رئیسی زد بی حکمت نبود ایشان واقعاً مخلصانه وارد کار شد و کار را مخلصانه برای مردم انجام می‌داد و همیشه خود را سرباز مقام معظم رهبری و مردم جامعه می‌دانست.

وی ادامه داد: شهید رئیسی پشت میزش به شهادت نرسید بلکه در راه خدمت به مردم به این درجه نائل شد. ایشان از روز نخست دلسوز مردم و در کنار مردم بود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: سخنان کوبنده این شهید در سازمان ملل نشان از شجاعت و دشمن شناسی ایشان بود. در آن روز زمانی که شروع به سخن کرد قرآن و عکس حاج قاسم سلیمانی را در دست داشت و نشان داد که در مقابل استکبار هرگز سکوت نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی در سنگر جهاد تبیین علمدار بود و ارادت عجیبی به ائمه اطهار (ع) به ویژه امام رضا (ع) داشت.

حجت الاسلام دیلمی با اشاره به اینکه در دهه کرامت حکم تنفیذ رئیس جمهور داده شد و در دهه کرامت و شب ولادت امام رضا (ع) مزد مجاهدت‌های خود را دریافت کرد، اظهار داشت: شهادت کرامت ما است و هرکسی لیاقت شهادت را ندارد.

وی با اشاره به اینکه شهادت انتخابی است اتفاقی نیست، یادآور شد: یکی از مهمترین نکاتی که باید توجه داشته باشیم از مکتب مدیریتی شهید رئیسی الگو بگیریم ما شهید سلیمانی را به عنوان مکتب دار جبهه مقاومت می‌شناسیم و شهید رئیسی یار صدیق حاج قاسم الگو مکتب مدیریتی است که ریشه در گفتمان انقلاب دارد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: در طول تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ما یاران و الگو‌های بی بدیلی را با شهادت از دست دادیم و این‌ها سرمایه‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است، اما در خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی باید گفت این کشور مهد شهدا و دلیر مردان است قطعاً با حضور مردم در صحنه و با داشتن رهبری حکیم و فرزانه این راه با قوت و قدرت طی خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار