کد خبر: ۱۵۸۹۲
حجت الاسلام ملکی:

شهید رئیسی مردی با اخلاص و قدم هایش فقط و فقط برای خدا بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره گفت: شهید رئیسی با مجاهدت، مقاومت و تلاش در بستر انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی رشد کرد و رئیس جمهور شد و برای خدمت سر از پا نمی‌شناخت و خستگی ناپذیر بود.
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت،  از دکتر رئیسی به عنوان یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی نام برد و اظهار کرد: دکتر رئیسی یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است که منشأ تحولات شد.

وی، شهید رئیسی را رئیس جمهور تراز در انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: وی مردی با اخلاص و قدم هایش فقط و فقط برای خدا بود، وی شاگرد بهشتی مظلوم بود و اخلاص را از او یاد گرفته بود.

حجت الاسلام ملکی  رئیس جمهور شهید را مردمی خطاب کرده و با اشاره به اینکه وی آقازاده نبود، او را کسی خواند که درد فقر و نداری و یتیمی را تحمل کرده است.

ارئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره  بیان کرد: شهید آیت الله رئیسی با مجاهدت، مقاومت و تلاش در بستر انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی رشد کرد و رئیس جمهور شد و برای خدمت سر از پا نمی‌شناخت و خستگی ناپذیر بود.

وی همچنین، شهید رئیسی را اینگونه توصیف کرد که، او کسی بود که به مردم پاسخگو بود و بر سر منافع مردم و انقلاب هیچ موقع معامله نکرد و صادق و مسئولیت پذیر بود، او پیرو ولایت بود و خدا ترس، او منتظر شهادت بود.

حجت الاسلام ملکی در پایان سخنان خود و با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو مردم را به انتخابی، چون ایشان فراخواندند.

ارسال نظر