کد خبر: ۱۶۲۳۶
حجت الاسلام شهابی:

خطبای جوان باید رویکردی متناسب و به‌روز برای نوجوانان و جوانان داشته‌ باشند

در آستانه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) و هفته تبلیغ دینی، جمعی از مبلغین و خطبای جوان با مدیر کل تبلیغات اسلامی استان دیدار و گفتگو کردند.
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰

خطبای جوان باید رویکردی متناسب و به‌روز برای نوجوانان و جوانان داشته‌باشندبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در این دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گفت: این دور هم جمع شدن و تبادل نظر درباره موضوعات مختلف جامعه و استفاده از تجارب یکدیگر، به خصوص علمای پیشین می‌تواند در بسیاری از مسائل راهگشا باشد.

حجت الاسلام شهابی افزود: با توجه به اقتضای نوجوانان و جوانان باید رویکرد متناسب و به‌روزی را در پیش گرفت تا تاثیر بهتری را در جامعه شاهد باشیم و بتوانیم پاسخگوی شبهات و سوالات قشر جوان باشیم.

در این جلسه مبلغین و خطبای جوان به بیان نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با مشارکت حداکثری در انتخابات و مباحث هیأت‌ها و مساجد پرداختند و بر محوریت روحانیت به عنوان رکن اصلی و خط‌دهنده در مساجد و محافل مذهبی تاکید کردند.

همچنین برخی از خطبای جوان خواستار حمایت مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از طرح‌ها و برنامه‌های خود و استمرار این جلسات مباحثه و تبادل نظر شدند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار