کد خبر: ۱۶۳۷۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

سازمان تبلیغات اسلامی عَلَمدار گفتمان‌های روزآمد انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام قادری سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه بوشهر در سخنانی گفت: اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای اداره کل تبلیغات اسلامی استان ۳۰۰ درصد افزایش یافت.
۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳

سازمان تبلیغات اسلامی عَلَمدار گفتمان‌های روزآمد انقلاب اسلامی است

به گزارش روابط عمومی  سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد قادری ۸ تیر ۱۴۰۳ در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا راه اسلام و انقلاب اسلامی خصوصا سید شهیدان خدمت حضرت آیت‌الله رئیسی و با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، افزود: با حضور حماسی امروز مردم در پای صندوق‌های رأی در کمتر از چهل روز دومین حماسه پس از حماسه‌ی بدرقه شهدای راه خدمت در حال رقم خوردن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از افزایش اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای اداره کل تبلیغات اسلامی استان خبر داد و بیان کرد: اعتبارات این مجموعه سال قبل ۳۰۰ درصد نسبت به سال ماقبل آن افزایش یافت که نقش مهمی در طرح‌های مختلف تبلیغات اسلامی استان بوشهر داشته است.

وی که به مناسبت گرامیداشت اول تیر، سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی سخن می‌گفت، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی نهاد مبارکی که به فرمان حضرت امام راحل عظیم‌الشأن تأسیس شد و در این ایام سبقه خوبی از خدمت به دین و انقلاب اسلامی از تبلیغات دفاع مقدس و تبلیغات دوران دفاع مقدس گرفته تا امروز که عَلَمدار گفتمان‌های روزآمد انقلاب اسلامی است نشان داده است.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه بوشهر تصریح کرد: این تاریخ پرافتخار در پنج سال اخیر شاهد یک تحول اساسی و عزم جدی به سمت ارائه خدمات مؤثرتر بوده فلذا یک تحول اساسی در ساختار‌ها و استفاده از نیرو‌های جوان مومن انقلابی شکل گرفته که منجر به تحقق غایت سازمان تبلیغات اسلامی که به میدان آوردن مردم در کارزار تمدنی انقلاب اسلامی خواهد شد.

حجت‌الاسلام قادری تأکید کرد: امروز انقلاب اسلامی پنجه در پنجه دشمن و استکبار ایستاده و سازمان تبلیغات اسلامی در بعد اندیشه‌ورزی به دنبال ایجاد سنگر تبلیغ و تبیینی است که در یک سال گذشته ما شاهد اتفاقات مبارکی در استان بوشهر بودیم.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزاری محفل قرآنی چارک، اولین روز ستایشگری و نوای آیینی استان، برگزاری رویداد‌های مختلفی برای ارتقا مساجد، رویداد‌های جامعه مجاهد با رویکرد تبیین در دو انتخابات گذشته، رویداد بوشهر حسینیه حماسه ویژه محرم الحرام با تبیین خط گفتمانی انقلاب اسلامی، اجلاس حبل‌الله ویژه استان‌های تلفیقی در جزیره خارک و  تولید و رونمایی از محصولات متنوع فرهنگی رسانه‌ای را از مهمترین اقدامات تبلیغات اسلامی استان برشمرد.

وی افزود: در یک سال گذشته پویش زندگی با آیه‌ها ویژه ماه مبارک رمضان، رصد و پژوهش و تدوین اسناد مختلف بالادستی فرهنگی پشتیبانی از جریان مردمی، تشکیل ستاد‌ها و کارگروه‌هایی برای پشتیبانی از رویداد‌ها و کار‌های مهم فرهنگی از اقدامات مهم فرهنگی و از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی بود که به وجه احسن  اتفاق افتاده است.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه جذب اعتبارات ملی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نسبت به سال ماقبل آن ۱۳۳ درصد افزایش یافت  که در زمینه تبلیغ و سنگر تبیین هزینه شده گفت: از عنایت فرمانداران دولت مردمی ایران قوی که در سال گذشته با عنایتی که به سنگر تبلیغ و تبیین استان داشتن، زمینه تحقق افزایش سیصد درصدی در اعتبارات تملک و سرمایه‌ای را فراهم کردند تشکر می‌کنیم.

ارسال نظر