کد خبر: ۱۶۸۰۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

طرح تجهیز مساجد با موفقیت انجام شد

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان از اجرای موفق طرح تجهیز مساجد استان خبر داد.
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ حجت الاسلام و المسلمین اخوان صباغ در گفت و گو رسانه ای با اشاره به آغاز طرح تجهیز مساجد و مراکز فرهنگی گفت: طرح تجهیز مساجد و مراکز فرهنگی با افزایش پنج برابری نسبت به سال گذشته بالغ بر پنجاه میلیارد تومان می باشد که با موفقیت در سطح استان خوزستان انجام شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار کرد : به فرموده امام خمینی مساجد سنگر هستند و اهمیت این کلام  خصوصا در عصری که معنویت و معارف مردم نقطه کانونی تهاجم دشمنان می باشد دو چندان می شود. اقلامی که در این طرح بین مساجد توزیع شد با هدف تقویت مساجد برای حضور نمازگزاران و جوانان و نوجوانان محلات برای توسعه فعالیت دینی است.

وی افزود: توجه به مساجدی که محافل قرآنی دارند، مساجدی که مجهز به استودیو رسانه هستند و مساجدی که در حوزه نوجوانان فعالیت می کنند در اولویت تجهیز امسال در اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان قرار گرفت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان از فعال بودن سه هزار و ششصد مسجد در سطح استان خوزستان خبر داد و افزود: در این دوره بیش از هشتصد مسجد در طرح تجهیز مساجد و مراکز فرهنگی مورد حمایت قرار گرفتند.

حجت الاسلام اخوان صباغ یادآور شد: مساجدی که در این دوره مورد حمایت قرار گرفتند توسط شورای رسیدگی به امور مساجد در استان و شهرستان ها اولویت بندی شده و در طرح های تجهیز بعدی از دیگر مساجدی که حائز شرایط باشند بصورت ویژه حمایت خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار