کد خبر: ۳۶۶۹
استاندار کردستان:

مقدمه «جهاد تبیین» خدمت صادقانه به مردم است

زارعی کوشا گفت: معتقدم جهاد تبیین نیاز به یک مقدمه دارد که این مقدمه خدمت صادقانه به مردم است و اگر ارکان اداری و اجرایی بخوبی عمل کنند زمینه تبلیغ خدمات انقلاب اسلامی فراهم خواهد شد.
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان ظهر چهارشنبه یکم تیرماه در مراسم روز ملی تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی کردستان که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: موضوع تبلیغ به عنوان یکی از ویژگی‌های ارزشمندی است که در قرآن کریم برای یاران پیامبر اسلام توصیف شده است.

وی افزود: به واسطه مظلومیتی که همواره پیامبران و امامان و اولیای دین در جوامع داشتند و مورد هجمه دشمنان و منافقان و معاندان با راه الهی قرار داشتند تبلیغ دین از کارهایی بوده که مصداق جهاد به شمار می رود.

استاندار کردستان یادآور شد: از نکاتی که در گفتمان انقلابی به واسطه تاکید مقام معظم رهبری مطرح است و به عنوان فریضه الهی و جهاد دینی مشخص شده موضوع جهاد تبیین است.

زارعی کوشا اضافه کرد: امروز تبلیغ دینی و تبلیغ دستاوردهای دین و انقلاب، شهدا، امام و شهدا و مسیری که طی کردیم مصداقی از این تبلیغ است، انقلاب اسلامی برای احیای دین ایجاد شد و انگیزه امام راحل عظیم الشان  از انقلاب این بود که کشور را براساس فرامین دینی و براساس شرع مقدس اسلام اداره کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز کشور ما با تهاجم سنگین رسانه ای مواجه است که نسل های جوان و نوجوان ما را محاصره کرده‌‎اند و با بکارگرفتن ابزار هنر و رسانه جوانان و نوجوانان را مورد هجمه قرار داده‌اند از این‌رو وظیفه ما سنگین‌تر از گذشته است.

استاندار کردستان اضافه کرد: با گذشت بیش از چهل سال  از فعالیت تبلیغات اسلامی باید این سازمان به بلوغی از تبلیغ دین و اشاعه فرهنگ اسلامی رسیده باشد و اگر آسیب‌شناسی درستی در مسیر تبلیغ انجام داده باشیم می توانیم نقاط ضعف را برطرف کنیم.

زارعی کوشا تصریح کرد: شناخت روحانیون و علما از دستاوردهای روز و داشتن قدرت تحلیل رسالت فعالان عرصه دین و تبلیغ دینی است که می‌توانند در امر جهاد تبیین نیز موفق باشند.

وی اذعان کرد: در استان کردستان همچنان مرجعیت و نفوذ کلام روحانیت از جایگاه موثری برخودار است و باید از این ظرفیت برای تبیین آنچه که نیاز مقابله با هجوم فرهنگی و رسانه ای دشمنان است، استفاده شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: معتقدم جهاد تبیین نیاز به یک مقدمه دارد که این مقدمه خدمت صادقانه به مردم است و اگر ارکان اداری و اجرایی بخوبی عمل کنند زمینه تبلیغ خدمات انقلاب اسلامی فراهم خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار