کد خبر: ۳۷۴۳
حجت‌الاسلام حریزاوی:

مهمترین برنامه سازمان دارالقرآن جهاد تبیین است

رئیس جدید سازمان دارالقرآن گفت: وظیفه قطعی و فوری سازمان چیزی جز جهاد تبیین نیست و بر همین اساس برنامه ما تأسیس قرارگاه جهاد تبیین در سازمان است.
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹

حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حریزاوی رئیس جدید سازمان دارالقرآن با اشاره به مهمترین برنامه خود برای تحول در این سازمان، افزود: وظیفه قطعی و فوری سازمان چیزی جز جهاد تبیین نیست و بر همین اساس برنامه ما تأسیس قرارگاه جهاد تبیین در سازمان است و از همه اصناف و اقشاری که شیفته و دلداده قرآن هستند برای عضویت در این قرارگاه دعوت می‌کنیم.

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: تبیین ریشه قرآنی دارد و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، ریشه‌ای‌ترین جهاد روزگار ماست.

وی تصریح کرد: بر همین اساس برنامه ما تأسیس قرارگاه جهاد تبیین در سازمان دارالقرآن کریم است و از همه اصناف و اقشاری که شیفته و دلداده قرآن هستند برای عضویت در این قرارگاه دعوت می‌کنیم.

رئیس جدید سازمان دارالقرآن ادامه داد: همچنین تمام دستاورد‌های قرآنی کشور، که از اول انقلاب تاکنون برنامه‌ریزی شده و توسعه یافته است از جمله موضوع تلاوت، تدبر، کرسی‌های تفسیر و حفظ، تعالی پیدا می‌کند و جدی‌تر دنبال می‌شود.

حریزاوی در خصوص تعامل سازمان دارالقرآن با دیگر نهاد‌های متولی حوزه قرآنی گفت: سوابق خوبی در خصوص این همکاری در سازمان وجود دارد که به همین دلیل عنوان یک دستگاه خوش‌نام و خوش‌خدمت شناخته می‌شود. مجموعه‌های مختلفی که می‌خواهند از اصیل‌ترین، عمیق‌ترین و درست‌ترین اندیشه‌ها و خدمات قرآنی بهره‌مند شوند می‌توانند از دفاتر سازمان دارالقرآن کریم در سراسر کشور بهره ببرند و ما در قالب تعامل و تفاهم ملی این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار