کد خبر: ۵۱۹۱
در راستای خدمت بیشتر به محرومین؛

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دیدار کردند

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان در راستای خدمت بیشتر به محرومین استان زنجان طی نشستی بحث و تبادل نظر کردند.
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۱

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دیدار کردند

به گزارش نهضت، نشست مشترک حجت‌الاسلام احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با روح الله صالحی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان برگزار شد.
حجت‌الاسلام احمدی در این نشست گفت: کمیته امداد و سازمان تبلیغات  اسلامی، دو نهاد انقلابی هستند و امیدواریم با همکاری و با بهره‌گیری از سرمایه‌های اجتماعی، اقدامات مفیدی در مسیر توانمندی خانواده‌های تحت حمایت انجام شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه افزود: توسعه فرهنگ خیر واحسان، احیای فریضه زکات، اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک، کاهش فقر و نا برابری، توسعه خدمات کیفی و کمی به مددجویان با موضوع مساجد و امامان محله می‌تواند محل همکاری باشد .

وی با تقدیر از اقدامات ارزشمند کمیته امداد در ارتقای سطح زندگی مددجویان ادامه داد: هم‌افزایی کمیته امداد و سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند منشاء خدمات ارزشمند به محرومین باشد.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد : می‌توان از افراد نخبه این دو نهاد انقلابی برای همکاری مشترک به‌منظور ترویج فرهنگ انفاق و دستگیری بیشتر از نیازمندان بهره‌مند شد.

در ادامه این نشست روح الله صالحی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت : خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد از مقربان الهی هستند، چراکه انسان زمان گرفتاری و مشکلات به خداوند نزدیک‌تر است و خدمت به این خانواده‌ها افتخاری بزرگ برای امدادگران این نهاد مردمی است.

روح الله صالحی افزود: کمیته امداد و سازمان تبلیغات هر دو مولود انقلاب هستند و امیدواریم با همکاری و با بهره‌گیری از سرمایه‌های اجتماعی اقدامات مؤثری در مسیر توانمندی خانواده‌های تحت حمایت برداشته شود.

در پایان این نشست رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از تلاش‌ها و زحمات حجت الاسلام احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان برای محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار و محروم استان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار