کد خبر: ۵۷۲۸
به همت حوزه هنری؛

پویش پرده‌خوانی «مسیر رؤیایی» برگزار می‌شود

پویش پرده‌خوانی «مسیر رؤیایی» نقالی و پرده‌خوانی مادران برای کودکان در طریق الحسین (ع) به مناسبت اربعین حسینی به همت حوزه هنری برگزار می‌شود.
۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵

پویش پرده‌خوانی «مسیر رؤیایی» برگزار می‌شود

به گزارش پايگاه خبري نهضت، پویش پرده‌خوانی در مسیر پياده روي اربعين فرصتی است برای اینکه مادران، عمود به عمود و موکب به موکب، کودکان و نوجوانان زائر اربعین را پای پرده‌خوانی خود بکشانند و راوی روایت‌های کربلا باشند. گروه مجازی حوزه هنری کودک و نوجوان هم در این مسیر در کنار مادران است و می‌توانند ضبط پرده‌خوانی خود را به این گروه بسپارند تا این روایتگری‌ها ماندگار شود.

این مجموعه پرده‌خوانی توسط مجموعه «ماهد» آماده شده است و مادران روایتگر می‌توانند از طریق سایت، بسته پرده‌ها، فایل آموزشی و کتاب صوتی به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی را تهیه کنند و با خود به کربلا ببرند تا کودکان و نوجوانان درک بیشتری از زیارت امام حسین (ع) داشته باشند.

بخش عظیمی از هزینه‌های این بسته پرده‌خوانی توسط بانیان این پویش تقبل شده و مادران داوطلب می‌توانند با مراجعه به سایت به صورت بسته‌ای یا تکی، با قیمتی پایین‌تر اقدام به خرید کنند و در جهت آگاهی هرچه بیشتر فرزندان حسینی، گام بردارند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه مجازی حوزه هنری کودک و نوجوان به نشانی @artteen_ir یا سایت https://masireroyaei.ir/ مراجعه یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۸۸۸۷۵۳ ارتباط برقرار کنند.

همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با واحد پشتیبانی از طریق پیام‌رسان واتساپ با شماره ۰۹۳۹۷۱۰۵۵۵۳ در ارتباط باشند. مهلت ارسال آثار تا اول مهرماه ۱۴۰۱ اعلام شده است.

تعداد بازدید : 3
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار