کد خبر: ۶۳۱۸
به‌همت اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛

۱۶۰ برنامه «مولودی خوانی» ویژه هفته وحدت در کردستان اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام رازیانی با بیان اینکه ۱۶۰ برنامه «مولودی خوانی» ویژه هفته وحدت در سطح استان کردستان اجرا می‌شود گفت: کردستان به‌عنوان پایتخت وحدت و همدلی مذاهب،برنامه‌های متنوعی را ویژه ماه مولود اجرا می‌کند.
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

۱۶۰ برنامه ویژه هفته وحدت در کردستان برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری نهضت، «حجت الاسلام برومند رازیانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته وحدت در سنندج با اشاره به اینکه در ایام هفته وحدت ۱۶۰ برنامه در استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: از این تعداد ۱۶ برنامه شاخص در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود این در حالی است که کردستان دارای فرهنگ، آداب و رسوم ویژه‌ای است و ماه مولود پیامبر(ص) در میان مردم کردستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: کردستان به عنوان پایتخت وحدت و  همدلی مذاهب جشن محوری ویژه ماه مولود را برگزار می کند؛ این برنامه به عنوان الگوی جشن و به صورت خیابانی اجرا خواهد شد و از تمام توان و ظرفیت گروه‌های مولودی‌خوانی استان استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جشن از چهره‌های ملی، مجریان و گروه‌های ملی استفاده می‌شود تصریح کرد: در این جشن همراهی مردم  با انقلاب  و عشق آن‌ها به دین مبیین اسلام به نمایش گذاشته خواهد شد.

حجت الاسلام رازیانی با اشاره به اینکه «طرح گفتمان‌های دینی» با موضوع  «وحدت اسلامی» از هفته وحدت در کردستان آغاز می‌شود، گفت: «برگزاری کاروان شادی منادیان وحدت»، «اجرای برنامه‌های رادیویی» و «همایش اسوه حسنه» از دیگر برنامه‌های ویژه هفته وحدت در این استان خواهد بود.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار