کد خبر: ۶۴۱۷
فرمانده بسیج سازمان تبلیغات اسلامی:

اجازه ندهیم یاد پیشکسوتان جهاد و شهادت به فراموشی سپرده شود

حجت الاسلام مسعود صفی یاری، فرمانده بسیج سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اجازه ندهیم یاد و نام پیشکسوتان جهاد و شهادت در مسائل روزمره به فراموشی سپرده شوند.
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۸

اجازه ندهیم نام پیشکسوتان جهاد و شهادت به فراموشی سپرده شود

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام مسعود صفی یاری - فرمانده بسیج سازمان تبلیغات اسلامی – از برنامه‌های هفته دفاع مقدس مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد.

فرمانده بسیج سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما از برنامه‌های هفته دفاع مقدس این سازمان خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس و گرامیداشت حماسه ایثار و شهادت رزمندگان غیور و دلاورمردان مدافع دین و وطن در ۸ سال جنگ تحمیلی، مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌های ویژه‌ای را برگزار کرد.

وی با اشاره به برنامه «عطر عاشقی» که در هفته دفاع مقدس برگزار شد گفت: دراین برنامه، مقرر شد تا تمامی بسیجی‌های سازمان تبلیغات اسلامی، یاد شهدا و ایثارگران را از حالت مناسبتی و مقطعی به حالت مستمر و فراگیر و عجین با زندگی و کار و ماموریت تبدیل کنند، به گونه‌ای که به صورت هفتگی که از همین هفته هم آغاز خواهد شد «دیدار با جامعه ایثارگری» اعم از همکار و غیر همکار را اجرایی کنند.
حجت الاسلام صفی یاری، هدف از این کار را علاوه بر تجلیل از خانواده ایثارگران، تجدید عهد و تقویت روحیه و حس مسئولیت پذیری بسیجیان و همکاران در قبال اسلام و انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: بنا به تعبیر حضرت امام (ره) نباید اجازه دهیم یاد و نام پیشکسوتان جهاد و شهادت در مسائل روزمره به فراموشی سپرده شود.
فرمانده بسیج سازمان تبلیغات اسلامی همچنین به برنامه‌ای با نام «روایت حماسه» اشاره کرد و اظهار داشت: جمع آوری و گسترش معارف دفاع مقدس از جمله اهداف این طرح است که مورد تاکید مکرر مقام معظم رهبری نیز بوده است. بر اساس این طرح،  ضمن تهیه بانک اطلاعاتی ایثارگران سازمان تبلیغات اسلامی و به روز رسانی آن، به محور‌های گردآوري خاطره، یاداشت وارسال مستندات شخصی مربوط به دفاع مقدس نیز تاکید شده است و همچنین نیز طی فراخوانی به کلیه ایثارگران؛ از آنان برای شرکت در این پویش  دعوت شده است.
حجت الاسلام صفی یاری، نشست صمیمانه ایثارگران سازمان تبلیغات اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی را یکی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: در این نشست قرار است علاوه بر هم اندیشی و شکل دهی به تشکل ایثارگران سازمان تبلیغات اسلامی؛ مسائل و دغدغه‌های مطرح شده نیز پیگیری شوند.
فرمانده بسیج سازمان تبلیغات اسلامی؛ یکی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس این سازمان را برگزاری «همایش ۸ سال حماسه و اقتدار» یاد کرد که در این همایش برنامه‌هایی از جمله سخنرانی تبیینی در خصوص دفاع مقدس و امتداد آن تا امروز بخصوص مسائل اخیر، خاطره گویی، تقدیر از ایثارگران، تجلیل از خانواده‌های شهدای سازمان تبلیغات اسلامی و اعطای مرحله اول کارت عضویت بسیجیان فعال نیز در نظر گرفته شده است.
حجت الاسلام صفی یاری همچنین در پایان این گفتگو، «رونمایی از فعالیت‌های اولین و دومین گروه جهادی مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه فضای مجازی و عرصه اجتماعی» را یکی دیگر از فعالیت‌های بسیج سازمان تبلیغات اسلامی در هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

اخبار مرتبط
ارسال نظر