کد خبر: ۷۰۱۲
در دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با آیت الله امامی کاشانی بیان شد:

خاطرات موسسان سازمان، اسناد مهم انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، با حضور در مدرسه عالی شهید مطهری، با آیت الله امامی کاشانی دیدار کرد، در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی با تاکید بر اهمیت ثبت خاطرات مربوط به تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تجربیات گرانقدر تاسیس سازمان باید به نسل‌های بعدی منتقل گردد.
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

به گزارش نهضت، دراین دیدار که درمدرسه عالی شهید مطهری به عنوان نخستین پایگاه شکل گیری سازمان تبلیغات اسلامی برگزارشد، آیت الله امامی کاشانی به عنوان یکی ازمبارزان باسابقه انقلاب واز بنیانگذاران سازمان تبلیغات اسلامی به نقل خاطرات مربوط به تشکیل « دفترتبلیغات امام (ره) » درروزهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: دفترتبلیغات امام(ره) ، ازنخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در مدرسه عالی مطهری شروع به کار کرد، درآن زمان، کار تبلیغی ما، اغلب به صورت حضور درشهرستان‌های مختلف بود، ما هر کجا و درهر شهری که احساس می کردیم مشکلی وجود دارد، برای سخنرانی می رفتیم. بنده در شهر چالوس سخنرانی کردم و به خاطر دارم که یکی از دوستان به من گفت: من طوری جلوی شما می ایستم که اگرخدای نکرده منافقین حرکتی انجام دادند و تیراندازی شد، به من بخورد. در جریانات کردستان ، زاهدان و بندرترکمن و... این سخنرانی ها و تبلیغات خیلی موثر بود. 

خاطرات موسسان سازمان، اسناد مهم انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام محمد قمی نیزدر این دیدار با تاکید براهمیت ثبت تجربیات و خاطرات بزرگانی که از آغازین روزهای پیروزی انقلاب تلاش کردند تا سازمانی برای تبلیغ اسلام ناب و اهداف انقلاب اسلامی تاسیس شود گفت: بعد از چهل سال که از تولد سازمان می گذرد، مطالب مهمی در سینه بزرگوارانی که این سازمان را بنا نهاده اند، وجود دارد که به نسل‌های بعدی نرسیده و ثبت نشده است که باید در این زمینه، تلاش گسترده ای صورت بگیرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه افزود: مدتی قبل محضررهبرمعظم انقلاب رسیدم و به ایشان عرض کردم قصد داریم خدمت بنیانگذاران این سازمان برسیم و خاطرات ایشان را ثبت کنیم که مقام معظم رهبری در این زمینه خیلی تشویق کردند و اکنون خدمت شما، بعنوان یکی از پایه گذاران اصلی سازمان رسیده ایم.

بنابراین گزارش در این دیدار، معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی، مشاور رئیس سازمان در امور ایثارگران و مسئول جذب و گزینش سازمان تبلیغات اسلامی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی را همراهی می کردند.

خاطرات موسسان سازمان، اسناد مهم انقلاب اسلامی است

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار