کد خبر: ۹۵۳۴
حجت‌الاسلام تقی‌زاده از بانوان قرآنی اندیشه‌ورز می‌گوید:

حمایت و ارتقای وضعیت بانوان فعال قرآنی در کشور

بیست و هشتمین نشست هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی کشور، با حضور رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، رئیس و اعضای این هیئت در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰

به گزارش روابط‌ عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین تقی‌زاده در نشستی که با محوریت تشریح سند راهبردی سازمان دارالقرآن الکریم در افق پنج ساله و بررسی نقش هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در این سند برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات دو سال گذشته این هیئت، بر حفظ بقا و تقویت هیئت اندیشه ورز بانوان و لزوم ارتقاء وضعیت بانوان فعال قرآنی در کشور تاکید کرد.

حمایت و ارتقای وضعیت بانوان فعال قرآنی در کشور

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به اضافه شدن سه ماموریت اساسی جدید در سند راهبردی این سازمان در افق پنج ساله که شامل: ارتقای آموزش های قرآنی به فضای تدبر و تفسیر قرآن کریم، گفتمان سازی و فرهنگ سازی مفاهیم پایه‌ای قرآن کریم و تولید محتوای قرآنی در راستای جهاد تبیین است، گفت:

ایجاد شفافیت در اصل طراحی و ماموریت هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی و مشخص شدن نقش این هیئت در سند بالادستی و همچنین ایجاد تصویر میدانی از فعالیت های بانوان قرآنی از موارد مهمی است که باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی در پایان گفت: مزیت بانوان قرانی کشور صرفاً در بحث اندیشه‌ورزی نیست و از این ظرفیت عظیم، فعال و مردمی باید در راستای شبکه سازی، مطالبه گری و پیگیری نیز استفاده نمود.

حمایت و ارتقای وضعیت بانوان فعال قرآنی در کشور

بر اساس آخرین آمار و اطلاعات گرفته شده در اردیبهشت‌ماه سال جاری، هم اکنون ۱۳۸ بانوی نخبه قرآنی به عنوان هسته مرکزی هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در استان‌ها و ۱۹۹۸ نفر از این افراد به عنوان اعضای این هیئت در ۲۸۶ شهرستان کشور مشغول به فعالیت می باشند.

برچسب ها:
اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار