کد خبر: ۹۸۶۲
کارشناس امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان:

اجرای ۱۶۸ برنامه فرهنگی طی سال گذشته در سطح استان کردستان

کارشناس امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اجرای ۱۶۸ برنامه فرهنگی طی سال گذشته در سطح استان کردستان، گفت: در حوزه نظام تبیین در هر شهرستان تشکیل کانون تربیت مبلغان در دستور کار قرار گرفته است و فقط در یکی از شبکه‌های اجتماعی مربوط به جهاد تبیین کردستان در عرض یک‌سال، دو هزار و ۵۰۰ کلیپ بارگذاری شده که دراین زمینه با نهادهای مختلف نیز همکاری داریم.
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

به گزارش روابط عموم سازمان تبلیغات اسلامی، آلا شهسواری، کارشناس امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در نشست ستاد نهضت پیشرفت بانوان کردستان عنوان کرد: ستاد نهضت پیشرفت بانوان در فروردین ۱۴۰۱ تشکیل شد و تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای داشته است که از جمله اقدامات، حضور در اماکن عمومی و دعوت از بانوان به پویش مطالبه‌گری از مسئولان بوده است.

وی یادآور شد: تاکنون بیش از دو هزار و ۵۰۰ مطالبه‌گری را در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری کرده‌ایم که نتیجه اقدامات این ستاد، کسب رتبه برگزیده بود.

شهسواری افزود: در طرح رفیقانه، ۸۰ گروه اهداف مدنظر را دنبال می‌کنند و تقریبا ۵۶ کلیپ تاریخی دریافت شده و رابطان نظام تبیین طبق شیوه‌نامه اقدام به ایجاد حلقات قرآنی در مساجد و پایگاهها کرده‌اند که تاکنون ۴۸ کلیپ در این زمینه ارسال شده است.

وی اضافه کرد: کلیپ هایی از توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان از سوی رابطان نظام تبیین به دست ما رسیده است و همچنین همزمان با ماه رمضان، پویش مقلوبه انجام و ۲۵ کلیپ مربوط به بازخوانی و روایتگری روز قدس ارائه شد.

شهسواری با اشاره به اجرای ۱۶۸ برنامه فرهنگی طی سال گذشته در سطح استان کردستان عنوان کرد: در حوزه نظام تبیین در هر شهرستان تشکیل کانون تربیت مبلغان در دستور کار قرار گرفته است و فقط در یکی از شبکه‌های اجتماعی مربوط به جهاد تبیین کردستان در عرض یک‌سال، دو هزار و ۵۰۰ کلیپ بارگذاری شده که دراین زمینه با نهادهای مختلف نیز همکاری داریم.

کارشناس امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان تجلیل از خانواده شهدا و برگزاری دوره جهاد تبیین در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را نیز از جمله برنامه‌های این ستاد در استان برشمرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار