به همت سازمان دارالقرآن الکریم؛

چهارمین «جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع)» برگزار می‌شود

به همت سازمان دارالقرآن الکریم؛

چهارمین «جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع)» برگزار می‌شود

چهارمین «جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع)» با رویکرد آموزش، مسابقه و محفل انس با قرآن ویژه همسران و فرزندان طلاب آقا در حوزه‌های علمیه به همت سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، این جشنواره در بخش آموزشی در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی و صحیح‌خوانی، سبک زندگی، پرسمان قرآنی، تفسیر آسان، قصه‌های قرآن، صحت قرائت نماز، حجاب و عفاف و ازدواج در اسلام همراه با ارائه گواهینامه از سوی سازمان دارالقرآن الکریم برپا می‌شود.

بخش مسابقه‌ای این جشنواره در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ و تفسیر قرآن، اذان، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، کتابخوانی و نقاشی برگزار و به برگزیدگان جوایزی شامل کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس، دوچرخه، تبلت و… اهدا خواهد شد. همسر و فرزندان طلاب برادر حوزه‌های علمیه می‌توانند برای ثبت نام در بخش مسابقه‌ای جشنواره مراجعه کنند.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر و منابع مسابقات می‌توانند به پایگاه‌های اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی WWW.TELAVAT.IR و WWW.CSIS.IR و کانال دبیرخانه قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه علمیه به نشانی eata_quran@ در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنند.

بخش‌های آموزشی این جشنواره به‌صورت غیرحضوری و بخش‌های مسابقه نیز مهر امسال برگزار می‌شود و ۱۷ مهرماه آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره بین‌‎المللی قرآن و عترت خانواده طلاب خواهد بود.

1400/07/02

تعداد بازدید: 6

T

T