مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس خبر داد:

برگزاری بزرگ‌ترین مراسم اعتکاف جوانان کشور در شیراز

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس خبر داد:

برگزاری بزرگ‌ترین مراسم اعتکاف جوانان کشور در شیراز

بر اساس یک سنت چندین ساله، بیست و سومین و بزرگ‌ترین مراسم اعتکاف جوانان کشور در مسجد جامع شهدای با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در شیراز برگزار می‌شود.

برگزاری  بزرگ‌ترین مراسم اعتکاف جوانان کشور در شیراز

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، شورای راهبری اعتکاف به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس و به میزبانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام حسن قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور حجت‌الاسلام والمسلمین قمی به منظور  شرکت در مراسم اعتکاف و سخنرانی در  مسجد جامع شهدا  به شیراز سفر خواهد کرد.

قانع با بیان اینکه در بزرگترین اجتماع اعتکاف جوانان کشور مطابق روال هر سال، برنامه‌های فرهنگی متنوعی تدارک دیده شده و گفت: این مراسم معنوی طی روز‌های ۵ تا ۷ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ در مسجد جامع شهدای شیراز (مصلی قدیم) برگزار خواهد شد.

وی  در ادامه افزود: شورای راهبری اعتکاف استان فارس به دبیری این اداره کل، با رویکرد گسترش معنویت و معرفت افزایی دینی در جامعه، به ویژه نسل جوان، طرح حمایت از اجرای هرچه بهتر مراسم نورانی اعتکاف در استان را دنبال می‌کند و معتکفین جهت ثبت نام باید  وارد سامانه  پرس لاین به آدرس https://survey.porsline.ir/s/UnjgufUp وارد شوند.

میرکل تبلیغات اسلامی بیان کرد: برگزاری اعتکاف دانش آموزی و تخصصی ویژه نوجوانان و جوانان با همکاری بنیاد ملی نوجوان  برگزار خواهد شد.

گفتنی است این اداره کل از ۱۰۰ مسجد پایگاه اعتکاف در  شهر شیراز حمایت نقدی خواهد کرد  و پیش بینی ما این است که اعتکاف بیش از ۵۰۰  مسجد استان برگزار می‌شود و برنامه‌های محتوایی اعتکاف در اختیار کلیه مساجد استان قرار خواهد گرفت.

1402/10/27

تعداد بازدید: 4

T

T