حجت الاسلام والمسلمین بابائی:

حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه فتنه گران را نقش برآب خواهد کرد

حجت الاسلام والمسلمین بابائی:

حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه فتنه گران را نقش برآب خواهد کرد

حجت الاسلام و المسلمین بابایی از کارشناسان فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به انتخابات پیش رو، حضور پر رونق و در صحنه مردم را باعث بی اثر شدن تمامی توطئه‌ها و فتنه‌ها دانست.

حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه فتنه گران را نقش برآب خواهد کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حسن بابائی از کارشناسان فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با تبریک ایام ماه رجب و اعیاد پیش رو و همچنین روز غزه و روز مقاومت یاد و خاطره شهدای غزه را گرامی داشتند.

ایشان برگزاری جشن‌های رجبیه را که با مدیریت اداره کل تبلیغات اسلامی توسط هیئات مذهبی برگزار می‌گردد  از مهمترین برنامه‌های این اداره کل در ایام پیش رو برشمردند و افزودند هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی در ایام ولادت با سعادت حضرت امیرالمرمنین (ع) با برگزاری جشن‌ها و مراسمات جشن و شادی در محلات و مساجد شهر شور و نشاط معنوی را به مردم هدیه می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به ایام البض و اعتکاف به تشریح فعالیت‌های این اداره کل در برگزاری و تسهیل گری در اجرای موفق این عمل عبادی پرداخت ایشان افزود: سامانه ثبت نام اعتکاف توسط این اداره کل در استان راه اندازی شده است که مساجد طرح برگزاری اعتکاف می‌توانند با استفاده از این سامانه ثبت نام معتکفین را انجام دهند. حجت الاسلام بابائی ظهار امیدواری کرد: امسال نیز با حضور پرشور بیش از پیش جوانان  مراسم معنوی اعتکاف با استقبال و رونق بیشتری برگزار گردد.

ایشان در ادامه با یادآوری نقش مردم در جریان انقلاب اسلامی و دوام این نظام مقدس انتخابات را اوج مردم سالاری دینی در کشور برشمردند و حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات را باعث بی اثر شدن تمام توطئه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان و ایادی آن‌ها دانستند. ایشان از مردم متدین و انقلابی اصفهان خواستند با حضور در حوزه‌های اخذ رأی پیام دفاع ازانقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را به تمام دنیا مخابره نمایند.

1402/10/30

تعداد بازدید: 8
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T