با حضور مسئولان استانی؛

سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خانمیرزا افتتاح می‌شود

با حضور مسئولان استانی؛

سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خانمیرزا افتتاح می‌شود

روز سه‌شنبه سوم بهمن ماه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری و سایر مسئولان، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خانمیرزا افتتاح خواهد شد.

سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خانمیرزا افتتاح می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، خانمیرزا در اسفندماه سال ۱۳۹۷ از شهرستان لردگان در چهارمحال و بختیاری جدا و مستقل شد.

با توجه به ارائه درخواست از سوی مسئولان شهرستان خانمیرزا مبنی‌بر استقرار اداره تبلیغات اسلامی در این شهرستان و براساس پیگیری‌های صورت گرفته توسط حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه سوم بهمن ماه افتتاح این اداره در شهرستان خانمیرزا انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است در مراسم افتتاحیه مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری و سایر مسئولان شهرستان حضور خواهند داشت.

گفتنی است مسئولان شهرستانی و به ویژه فرماندار شهرستان خانمیرزا با انجام پیگیری و تامین ساختمان موردنیاز جهت استقرار اداره تبلیغات اسلامی در این منطقه نقش بسزایی داشتند و در شهرستان‌های بن، فلارد و فرخشهر نیز درصورت همکاری مسئولان شهرستانی جهت تامین ساختمان و تجهیزات اداره تبلیغات اسلامی مستقر خواهد شد.

قابل ذکر است که یکی از روحانیون شاخص و دارای سابقه تبلیغی در شهرستان خانمیرزا نیز به عنوان مدیر اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان انتخاب شده است.

1402/11/02

تعداد بازدید: 4

T

T