با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری؛

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خانمیرزا افتتاح شد

با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری؛

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خانمیرزا افتتاح شد

مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افتتاح اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان خانمیرزا، گفت: این نهمین اداره تبلیغات اسلامی است که به صورت رسمی در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری استقرار پیدا می‌کند.

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خانمیرزا افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سجاد محمدی با اشاره به افتتاح اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان خانمیرزا، اظهار کرد: این نهمین اداره تبلیغات اسلامی است که به صورت رسمی در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری استقرار پیدا می‌کند.

مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به اینکه خانمیرزا یکی از شهرستان‌های تازه تاسیس در استان است استقرار اداره تبلیغات اسلامی در آن یکی از اولویت‌های این اداره‌کل بود که با پیگیری مسئولان شهرستان و حمایت حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان محقق شد.

وی ادامه داد: فرماندار خانمیرزا با تامین ساختمان موردنیاز نقش بسزایی در استقرار اداره تبلیغات اسلامی در این شهرستان ایفا کردند همچنین امام جمعه خانمیرزا پیگیری و همکاری بسیار بالایی در این زمینه داشتند که با حمایت حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری و با وجود کمبود نیرو در این اداره کل مجوزات لازم اخذ و تامین نیروی انسانی انجام شد.

محمدی عنوان کرد: با توجه به افتتاح اداره تبلیغات اسلامی در خانمیرزا از این پس امور فرهنگی و دینی در شهرستان با همکاری ائمه جمعه و جماعات، نخبگان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دنبال خواهد شد.

1402/11/04

تعداد بازدید: 3

T

T