حجت الاسلام گروسی مطرح کرد:

جهاد تبیین مهمترین راهبرد برای آگاهی بخشی به آحاد جامعه است

حجت الاسلام گروسی مطرح کرد:

جهاد تبیین مهمترین راهبرد برای آگاهی بخشی به آحاد جامعه است

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: برای اقناع سازی و حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه باید از مولفه‌های جهاد تبیین برای آگاهی بخشی به نسل جوان و نوجوان استفاده کرد. ‎

جهاد تبیین مهمترین راهبرد برای آگاهی بخشی به آحاد جامعه است

جهاد تبیین مهمترین راهبرد برای آگاهی بخشی به آحاد جامعه استبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حسین گروسی شامگاه شنبه در جمع معتکفان نهاوندی بیان داشت: این نظام و انقلاب اسلامی را مدیون امام راحل هستیم و ایشان با جانفشانی و تلاش مضاعف در سال‌های مختلف برای پیروزی این انقلاب تلاش کردند و پایه و مبنای انقلاب اسلامی استکبار ستیزی است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند  گفت: امام راحل اولین حکومت شیعه در تراز بین المللی را در کشور ایجاد کردند و با این وجود این نظام دشمنانی دارد که همواره ایران اسلامی با صلابت از این گستاخی‌ها عبور کرده است.

گروسی افزود: باید جوانان ما نسبت به اولویت‌ها و دستاورد‌های نظام مطلع باشند و جهاد تبیین مهم‌ترین راهبرد برای هوشیاری نسل جوان است چراکه دشمنان در رسانه‌های معاند درصدد آسیب به کشور هستند و باید حواسشان باشد که در دام این شیاطین قرار نگیرند.

وی تصریح کرد: در آشوب‌های سال گذشته  رد پای کشور‌های غربی وجود دارد چراکه رژیم صهیونیستی، آمریکا و کشور‌های اروپایی به قدرت بی حد و حصر ایران پی بردند و می‌دانند که توان نظامی برای مقابله با کشور ما را ندارند بنابرین درصد ایجاد کردن آشوب‌های خیابانی بودند که ناکام ماندند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در خاتمه گفت: در مسیری در حال حرکت هستیم که کشور به سمت توسعه پیش می‌رود و ریل گذاری‌های خوبی انجام شده که مردم به طور حتم حلاوت آن را خواهند چشید.

1402/11/08

تعداد بازدید: 5

T

T