اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

تبیین اصلی‌ترین راهکار افزایش مشارکت مردم در انتخابات است

اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

تبیین اصلی‌ترین راهکار افزایش مشارکت مردم در انتخابات است

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه اصلی ترین راهکار افزایش مشارکت مردم در انتخابات «تبیین» است، گفت: مردم باید علت و اهمیت حضور در انتخابات را درک کنند.

تبیین اصلی‌ترین راهکار افزایش مشارکت مردم در انتخابات است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام یوسف پورآرین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بعد از ظهر دوشنبه دردیدار با جمعی از امامان محلات و بانوان رابط فعال محلات قزوین با مدیرکل صداوسیمای قزوین اظهار کرد: مقام معظم رهبری برخلاف ادوار گذشته، زودتر از همیشه و به صورت متعدد به انتخابات پرداخته و مشارکت حداکثری را مطالبه کردند.

وی افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی خصوصیت متفاوتی نسبت به سال‌های قبل دارد که باعث تمرکز بیشتر مقام معظم رهبری و اصرار ایشان بر ایفای نقش توسط نخبگان شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین تاکید کرد: هرکسی که تریبون داشته و صاحب کلام است و می‌توان جمعیتی را راهبری کند باید بر اساس تکلیف شرعی مردم را به حضور در انتخابات دعوت کند.

وی با بیان اینکه برای مشارکت حداکثری ایده و طرح مناسبی داشته باشیم، ادامه داد: هماهنگ بودن و انجام کار جمعی می‌تواند اثرگذاری کار‌ها را به دنبال داشته باشد.

حجت الاسلام پورآرین از اجرای طراحی با نام «تواصی» عنوان کرد: این طرح با هدف افزایش مشارکت مردم در محلات مختلف استان قزوین است.

وی ادامه داد: در این طرح باید ذهن افرادی که نسبت به حضور در انتخابات مردد بوده و تردید دارند را بیش از پیش با اهمیت انتخابات و نقش حضور مردم در آن آشنا کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین بیان کرد: این طرح با محوریت امام و رابط محله و مسجد در محلات مختلف استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاج و اصلی‌ترین راهکار افزایش مشارکت مردم در انتخابات تبیین است، عنوان کرد: مردم باید علت و اهمیت حضور در انتخابات را درک کنند.

حجت الاسلام پورآرین در پایان یادآور شد: مردم در شرایط حساس این انقلاب یاریگر نظام بوده‌اند و تنها نیاز است این بار نیز با اهمیت این حضور آشنا شوند.

1402/11/10

تعداد بازدید: 8

T

T