معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام: 

جهاد تبیین وظیف ای همگانی است

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام: 

جهاد تبیین وظیف ای همگانی است

جلسه هماهنگی و همفکری عملیات چله انقلاب (چله روایت پیشرفت) با حضور معاون فرهنگی و مسئولین ستادی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام در محل سالن غدیر این اداره کل برگزار شد.

جهاد تبیین وظیف ای است همگانی استبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، جلسه هماهنگی و همفکری عملیات چله انقلاب (چله روایت پیشرفت) با حضور حجت‌الاسلام منوچهر رئیسی، معاون فرهنگی و مسئولین واحدهای ستادی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام در محل سالن غدیر این اداره کل برگزار شد.

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام دهه فجر و همچنین انتخابات اسفند ماه، دشمن بخصوص در مورد ایجاد حس ناامیدی در مردم برای عدم حضور در تعیین حق سرنوشت خود در پای صندوق رای به تکاپو افتاده است، و وظیفه همگانی ایجاب می‌کند که برعلیه نقشه های دشمن اقداماتی طراحی و اجرا شود.

وی افزود: از جمله اقدامات، می توان به انعکاس پیشرفت های بدست آمده در طول عمر انقلاب اسلامی اشاره کرد، و در حالیکه دشمن در تلاش است که پیشرفت های بدست آمده، از ذهن مردم پاک شود، از این اقدام به وسیله جهاد تبیین بر علیه نقشه شوم دشمن استفاده کرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام خاطرنشان کرد: بنا بر فرموده های مقام معظم رهبری و تأکید ایشان به انجام فریضه جهاد تبیین، همه ما وظیفه داریم به نسبت توان و ظرفیت خود در این راه گام برداریم.

1402/11/11

تعداد بازدید: 11
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T