فرماندار شهرستان بدره:

نقش سازمان تبلیغات اسلامی در جهادتبیین، نقشی ویژه و اثرگذار است

فرماندار شهرستان بدره:

نقش سازمان تبلیغات اسلامی در جهادتبیین، نقشی ویژه و اثرگذار است

یاسر علیزاده فرماندار شهرستان بدره در دیدار با کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نقش ویژه‌ای در جهادتبیین دارد.

نقش سازمان تبلیغات اسلامی در جهادتبیین، نقشی ویژه و اثرگذار استبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، یاسرعلیزاده فرماندارشهرستان بدره در دیداربا کارکنان اداره تبلیغات اسلامی گفت:  نقش و تاثیرگذاری سازمان تبلیغات اسلامی در جهادتبیین یک نقش ویژه و اثرگذار است، این نهاد مقدس با آحاد جامعه و بطن مردم در ارتباط است.

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره نقش سازمان تبلیغات اسلامی نقشی ویژه در همه عرصه های مختلف بویژه در حوزه فرهنگی، تبلیغی،انقلابی و ترویج شعائر اسلامی بوده است و در این برهه حساس تاریخی این نقش با جهادتبیین ویژه و تاثیرگذارتر خواهد بود.

فرماندارشهرستان بدره خاطرنشان کرد: تلاش های ارزشمند، جهادی، انقلابی و خالصانه مجموعه کارکنان تبلیغات اسلامی شهرستان، نمونه ای از یک سازمان پویا و فعال و تاثیرگذار را در عرصه جهادتبیین فراهم نموده است که این حرکت با استمرار و تلاش وهمت با پای کار آوردن مردم قطعاََ به سرمنزل مقصود خواهد رسید.


در این دیدار فرماندار شهرستان بدره از زحمات و تلاش‌های خستگی ناپذیر رئیس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، با اهداء لوح تقدیر، قدردانی کرد.

1402/11/16

تعداد بازدید: 4

T

T