سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان:

محافل و کاروان‌های قرآنی یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان:

محافل و کاروان‌های قرآنی یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است

محمد قدوسی‌زاده با بیان این مطلب که محافل و کاروان‌های قرآنی یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است، گفت: کاروان قرآنی انقلاب به مدت ۹ روز در ایام‌الله دهه فجر در گلستان اجرا می‌شود.

محافل و کاروان‌های قرآنی یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، محمد قدوسی‌زاده در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و چهل‌و‌پنجمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی برگزاری محافل و کاروان‌های قرآنی در جامعه است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب، ابراز کرد: معرفی دستاورد‌های معنوی و قرآنی پس از انقلاب اسلامی یکی از وظایفی است که بر عهده کمیته قرآن فجر سپرده شده و در قالب «کاروان قرآنی انقلاب» در سطح استان نشر داده می‌شود.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه «کاروان قرآنی انقلاب» به مدت ۹ روز در ایام‌الله دهه فجر اجرا می‌شود، گفت: این ویژه‌برنامه در ۱۵ نقطه سطح استان با استفاده از ظرفیت‌های استانی و بومی در زمینه قرائت، تواشیح، حفظ و... در حال برگزاری است.  

وی «کاروان قرآنی انقلاب» را ویژه‌برنامه چله قرآنی برشمرد و افزود: این کاوران در شهرستان‌های آق‌قلا، بندرگز و علی‌آبادکتول برگزار شده و در شهرستان‌های کلاله، کردکوی، اینچه‌برون، گنبدکاووس، مراوه‌تپه، گرگان، مینودشت، نگین‌شهر، گالیکش، بندرترکمن و رامیان در روز‌های آینده برگزار می‌شود.

قدوسی زاده با تأکید بر اینکه آموزش مفاهیم قرآنی و آموزه‌های دینی برای جوانان و نوجوانان یکی از اهداف کمیته قرآن فجر بوده، بیان کرد: مباحث تدبری، کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی با محوریت طرح کلی اندیشه اسلامی، تفسیر ۳۰ آیه از آیات کاربردی قرآن با هدف گفتمان‌سازی و انتقال مفاهیم قرآنی به آحاد مردم از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این ویژه برنامه است.

1402/11/18

تعداد بازدید: 9
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T