رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک:

مساجد پیشران پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک:

مساجد پیشران پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند

حجت‌الاسلام حسینوند، گفت: مردم با محوریت مساجد و روحانیت در صحنه‌های انقلاب وارد عمل شدند و در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کردند و نقش مساجد و روحانیت سبب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

مساجد پیشران پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتندبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام محمدجواد حسینوند فرارسیدن دهه فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت و اظهار کرد: نقش برجسته مساجد و روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی اظهر من‌الشمس بوده و انقلاب اسلامی با این بازوان محکم در جریان نهضت، نقش آفرینی کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک، با بیان اینکه مساجد و روحانیت در رساندن و ابلاغ پیام امام خمینی (ره) در جریان انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای داشتند افزود: مردم با محوریت مساجد و روحانیت در صحنه‌های انقلاب وارد عمل شدند و در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کردند و نقش مساجد و روحانیت سبب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

وی تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با محوریت روحانیت و رهبر معظم انقلاب اسلامی به پیش می‌رود و نقش اثرگذار آن را در جهان شاهد هستیم و مردم جهان از این انقلاب و نهضت الگوگیری می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسینوند، عنوان کرد: نقش مساجد و روحانیت و مبلغان در جهاد تبیین و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و روشنگری بسیار کارساز و راهگشا است.

وی ادامه داد: روحانیت در تمام حوزه‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون در صحنه بوده‌اند و در مساجد نقش‌آفرینی کرده‌اند و این نقش در دوران دفاع مقدس نیز برجسته بود و روحانیون در خط مقدم حضور داشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک، خاطر نشان کرد: پس از هشت سال جنگ تحمیلی و در دوران کنونی در عرصه‌های مختلف اجتماعی از جمله تربیت نسل جوان، امدادرسانی در سیل و زلزله، فعالیت‌های جهادی و فرهنگی و جهاد تبیین شاهد نقش‌آفرینی مساجد هستیم.

1402/11/21

تعداد بازدید: 6

T

T