مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن شکوهمند برگزار خواهد شد

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن شکوهمند برگزار خواهد شد

حجت الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان همزمان با فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه پیامی صادر کرد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن شکوهمند برگزار خواهد شدبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان همزمان با فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

دهه فجر شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان و نویدبخش صبح امید برای مظلومان و طلوع خورشید استقلال و آزادی در این سرزمین است. یوم‌الله ۲۲ بهمن روز شکست استکبار جهانی در برابر اراده و قدرت ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان است.
 
مردم ولایت مدار خوزستان و ملت شریف ایران اسلامی در چهل و پنجمین بهار انقلاب همانند سال‌های گذشته با حضور چشمگیر، آگاهانه و با بصیرت خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اوج ارادت و دلبستگی خود به امام راحل، مقام معظم رهبری و نظام جمهوی اسلامی را به رخ دنیا خواهند کشید و نشان می‌دهند در راستای حفظ و حراست از دستاورد‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر این سرزمین از دوران انقلاب و دفاع مقدس گرفته تا شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
 
اینجانب از عموم مردم، مساجد و هیئات مذهبی استان برای حضور در حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت نموده و امیدوارم این وظیفه و عبادت بزرگ مورد عنایت حضرت مهدی موعود و مورد قبول درگاه الهی قرار گیرد.
 
مهدی اخوان
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان

1402/11/21

تعداد بازدید: 5

T

T