با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی مشگین شهر انجام شد؛

اهدای ۳۱ میلیون تومان برای آزادی زندانیان غیر عمد در مشگین شهر

با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی مشگین شهر انجام شد؛

اهدای ۳۱ میلیون تومان برای آزادی زندانیان غیر عمد در مشگین شهر

رئیس تبلیغات اسلامی مشگین شهر از برگزاری گلریزان در هفته وقف خبر داد و گفت: ۳۱ میلیون تومان برای آزادی زندانیان اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت الاسلام صادق صمدی در مصاحبه با روابط عمومی این اداره کل، به مناسبت هفته وقف فعالیت های عام المنفعه در راستای کمک به آحاد جامعه، با همکاری اوقاف و امور خیریه، اداره تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی و هیئت ورزش های زورخانه ای مشگین شهر مبلغ 31 میلیون تومان در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان غیر عمد اهدا شد.

وی به استمرار کمک های مومنانه در این شهرستان اشاره کرد و افزود: حمایت از خانواده های نیازمند و کمک به مردم مناطق محروم از برنامه های اصلی هیئت های مذهبی و گروه های جهادی مشگین شهر است که در راستای اجرای طرح مساوات و همدلی، تعداد 4500 پرس غذای گرم، 250 بسته معیشتی و 60 تن برنج یارانه ای با همکاری خدمات حوزه علمیه، هیئت شهدای گمنام و هیئت امنای مسجد فاطمیه و جمعی از خیرین مشگین شهر، در مناطق محروم و حاشیه شهر توزیع شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشگین شهر به حضور جهادی 20 نفر از روحانیون و بانوان مبلغه در بیمارستان های این شهرستان اشاره کرد و گفت: در ایام کرونا و با هدف کمک به کادر درمان، تعداد 20 نفر از روحانیون و بانوان مبلغه مشگین شهر با حضور در بیمارستان ها، به فعالیت های جهادی در زمینه رسیدگی به بیماران کرونایی پرداخته و در کنار مدافعان سلامت جهادی عمل کردند.

حجت الاسلام صمدی به برنامه های سخنرانی در مناسبت های ملی و مذهبی اشاره کرد و افزود: اعزام 95 روحانی و مبلغه به مناطق شهری و روستایی، برگزاری مراسم در بخش های لاهرود، رضی، فخرآباد و مرادلو، برپایی موکب عزاداری اربعین در تل زینیبه کربلای معلی توسط هیئت حضرت زینب (س)، محافل انس با قرآن، راه اندازی موکب عزاداری در روستاهای آلنی، میر، و امامزاده های سید احمد، سید محمد و سید ابراهیم لاهرود از دیگر فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در مشگین شهر بود.

وی از وجود 12 خانه عالم در روستاهای مشگین شهر خبر داد و گفت: وجود روحاني در روستاها يكي از عوامل آگاهي و روشن‌گري مردم بوده به گونه ای که وجود روحاني مردم مي‌توانند بسياري از مشكلات خود را با وي مطرح كنند و همچنين بسياري از آسيب‌هاي اجتماعي كاهش مي‌يابد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشگین شهر افزود: سیاست اصلی و اساسی سازمان تبلیغات اسلامی استفاده از فضای فرهنگی و تلاش در زمینه اشاعه و احیای معارف اسلامی است و خوشبختانه تبلیغات اسلامی شهرستان مشگین شهر در این زمینه توانسته است به خوبی عمل کند.

1400/07/20

تعداد بازدید: 12
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T