حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری تصریح کرد؛

تقویت اندیشه و افکار افراد یکی از نتایج طرح ولایت است

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری تصریح کرد؛

تقویت اندیشه و افکار افراد یکی از نتایج طرح ولایت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کتاب‌های ویژه طرح ولایت، گفت: این کتب می‌توانند فکر افراد را مهندسی و اندیشه آن‌ها را تقویت کنند.

تقویت اندیشه و افکار افراد یکی از نتایج طرح ولایت است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در مراسم اختتامیه دور اول و افتتاحیه دور جدید طرح ولایت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان با اشاره به جایگاه والای معلمان، اظهار کرد: معلم همیشه نزد افراد جامعه از حرمت و احترام ویژه‌ای برخوردار بوده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی از علامه مصباح یزدی با عنوان استاد فکر یاد کردند چراکه ایشان تنها کسی است که در تاریخ تشیع توانست عصاره اندیشه دینی را مهندسی کند و در اختیار انسان‌ها قرار دهد تا به این ترتیب افراد بدانند از کجا باید آغاز کرده و به اتمام برسانند تا اندیشه اجتماعی داشته باشند و بتواند این اندیشه را امتداد دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کتاب‌های ویژه طرح ولایت نیز از جمله کتبی هستند که می‌توانند فکر افراد را مهندسی و اندیشه آن‌ها را تقویت کنند تا امکان تحلیل اندیشه‌هایی که در این دوره با آن‌ها مواجه هستند برای آن‌ها فراهم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری با بیان اینکه اجرای طرح ولایت در چهارمحال و بختیاری امتداد خواهد داشت، عنوان کرد: برگزاری اردو‌های متنوع از جمله برنامه‌هایی است که در کنار طرح ولایت اجرا می‌شوند که تاثیرات و برکات بسیاری نیز به همراه دارند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهمی که مورد توجه بوده این است که پس از پایان طرح ولایت این اندیشه امتداد پیدا کند بنابراین دختران بعد از طرح ولایت در شبکه دختران حاج قاسم یا برنامه دخترخاله‌ها وظیفه مربی‌گری را برعهده گرفته و اندیشه‌هایی که آموخته بودند به ویژه الگو زن مسلمان ایرانی را به دیگران انتقال دادند.

1402/12/01

تعداد بازدید: 8
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T