طی مراسمی؛

از ۱۸ مربی فعال قرآنی شهرستان رزن تجلیل شد

طی مراسمی؛

از ۱۸ مربی فعال قرآنی شهرستان رزن تجلیل شد

اکبر شمسی دلربا رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن گفت: طی مراسمی از ۱۸ مربی و مدیر فعال تشکلات قرآن و عترت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن، تجلیل شد.

از ۱۸ مربی فعال قرآنی شهرستان رزن تجلیل شدبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  اکبر شمسی دلربا رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن گفت: طی مراسمی از ۱۸ مربی و مدیر فعال تشکلات قرآن و عترت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن، تجلیل شد.

رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن در توضیح این خبر گفت: درجلسه‌ای که با حضور حجت‌الاسلام ایمانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزارشد، طی آن از ۱۸ مربی و فعال قرآنی تقدیر به عمل آمد.

وی با بیان اینکه تفاوت این دوره با ادوار گذشته تجلیل از استعداد‌های برتر نوجوان قرآنی بود، گفت: این کار با هدف ایجاد انگیزه در راستای تداوم مسیر حفظ و تلاوت و در مجموع زیست قرآنی افراد صورت گرفته است.

رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن خاطر نشان کرد: بزرگترین درس‌های زندگی در فهم آیات قرآن است و هر کس باید با حضور در محافل قرآنی زمینه را برای انس با قرآن در زندگی فراهم آورد و در نتیجه با عمل به این درس‌های پر برکت زمینه‌های سعادت دنیوی و اخروی خویش را فراهم سازد.

 شمسی دلربا در ادامه خبرگفت: حجت‌الاسلام ایمانی، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان رزن در این جلسه به تبیین و توجیه برنامه‌ها وطرح‌های پیش رو، ماه مبارک رمضان و طرح “قرآن را زندگی کنیم” ویژه ماه مبارک رمضان، برای فعالین و مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت علیهم السلام مطالبی بیان نمود.

1402/12/15

تعداد بازدید: 11
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T