معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان:

امروز؛ دفاع مقدس ما چیزی نیست جز جهاد تبیین نیست

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان:

امروز؛ دفاع مقدس ما چیزی نیست جز جهاد تبیین نیست

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در سفر یکروزه به شهرستان اندیمشک با اقشار مختلف تاثیرگذار و شبکه تبلیغ این شهرستان دیدار کرد.

امروز؛ دفاع مقدس ما چیزی نیست جز جهاد تبیین نیست
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در این سفر یکروزه که در راستای بازدید میدانی از فعالیت های فرهنگی و تبلیغی شهرستان اندیمشک صورت گرفت، دیدار با اقشار تأثیرگذار، شبکه تبلیغی و حضور در همایش طلایه داران تبلیغ از مهمترین برنامه های این سفر بود.
حجت الاسلام فردآقایی در گفتگو با روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی به تشریح بخش های مختلف این سفر پرداخت و اظهار داشت: اصلی ترین بخش این سفر ، حضور در همایش «طلایه داران تبلیغ » بود که همزمان با شهادت آیت‌الله شهید شیخ فضل الله محلاتی و مصادف با روز روحانیت و دفاع مقدس و با حضور اقشار تاثیرگذار و ائمه جماعات شهرستان اندیمشک برگزار شد.
در ابتدای این همایش، حجت الاسلام  شهریاری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیمشک، ضمن گرامیداشت دلاوری های شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه آیت الله شیخ فضل الله محلاتی و سایر روحانیون مبارز در این دفاع قهرمانانه، گزارشی از فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و تبلیغی این شهرستان ارائه کرد.
در ادامه این همایش، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، به تحلیل موضوع دفاع مقدس با توجه به شرایط روز پرداخت.
وی، ضمن اشاره به فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مبنی بر این مسئله که «نخستین و ریشه ای ترین جهاد ما امید به آینده است» به نکاتی درباره امید آفرینی در جامعه و نقش شبکه تبلیغ در خصوص این موضوع اشاره کرد. 
حجت الاسلام فردآقایی به اشاره به جنگ پیچیده ترکیبی کنونی دشمن نسبت به کشور بیان داشت: دفاع مقدس امروز ما چیزی نیست جز جهاد تبیین و اگر روزی در جبهه های حق علیه باطل با انواع سلاح ها مورد هجوم قرار میگرفتیم و گلوله ها به جسم ها و بدن های افراد می خورد، در جنگ امروز که یک جنگِ شناختی و فکری است این گلوله ها و این ترکش ها به روح و قلب انسان ها اصابت می کند. بنابراین نقش شبکه تبلیغ در شناخت این عرصه و ایجاد آمادگی کامل برای مواجهه با این جنگ تمام عیار فکری بیش از پیش پر اهمیت جلوه می کند.
 بازدید از مجموعه فعالیت های حجت الاسلام میرعالی از روحانیون مستقر در منطقه چم گلک شهرستان اندیمشک و دارای مقام استانی در مهرواره اوج و همچنین دیدار با فعالین مجموعه فرهنگی پژوهشی شهید زیوداری این شهرستان از دیگر بخش های مهم این سفر بود.
 
 
 

1400/12/07

تعداد بازدید: 11
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T