مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری کرمان؛

جنگ ترکیبی علیه جمعیت ایران از طریق تخریب ازدواج در حال وقوع است

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری کرمان؛

جنگ ترکیبی علیه جمعیت ایران از طریق تخریب ازدواج در حال وقوع است

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به جنگ ترکیبی علیه جمعیت ایران از طریق تخریب ازدواج و فرزندآوری نسبت به تله‌ی جمعیتی هشدار داد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی ، مریم‌السادات طباطبایی، چهارشنبه(۲۳ اسفند) در همایش طلایه‌داران تبلیغ، ویژه حضور روحانیون، ائمه  جماعات و طلاب به منظور تبیین عملیات قرآنیِ زندگی با آیه‌ها -مسطورا- و نقش روحانیت در تبلیغ و جریان‌سازی موضوع جمعیت که در سالن اجتماعات ادراه کل تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزار شد ، مطالبی را بیان کرد.


مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری کرمان به جنگ ترکیبی علیه جمعیت ایران اشاره و تصریح کرد: دشمنان ما تخریب ازدواج و فرزندآوری را در دستور کار قرار دادند.


وی اظهار کرد: این در حالی است که تکامل شخصیتی و آرامش روانی با ازدواج اتفاق می‌افتد و فرزندآوری به استحکام خانوادگی کمک می کند زیرا فرزند از مهمترین عوامل استحکام خانواده است.


طباطبایی با بیان اینکه از مهمترین اهداف فمنیست‌ها، سقط جنین است؛ با استناد به فقه اسلامی خاطرنشان کرد: در حالیکه حتی سقط جنینِ یک روزه هم حرام است‌ اما قتل عام عجیبی از این راه در حال وقوع است.


وی با متذکر شدن این موضوع که وقت بسیار تنگ است و تنها چهار سال دیگر فرصت باقی است تا در تله‌ی جمعیتی گرفتار نشویم؛ بر نقش مهم روحانیون و مبلغین در امر تبلیغ و جریان‌سازی برای جمعیت و فرزندآوری تاکید کرد.


طباطبایی تشویق جوانان به امر ازدواج را ضروری خواند و گفت: اگر ازدواج محقق شود و هر خانواده دو تا سه فرزند بیاورد ما از تله‌ی جمعیتی نجات پیدا می‌کنیم.

1402/12/24

تعداد بازدید: 9
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T