به مناسبت سالگرد شهادت حضرت علی (ع)؛

اجتماع بزرگ علویون در بیجار برگزار شد

به مناسبت سالگرد شهادت حضرت علی (ع)؛

اجتماع بزرگ علویون در بیجار برگزار شد

رئیس تبلیغات اسلامی بیجار گفت:همزمان با سالروز شهادت حضرت علی (ع) اجتماع بزرگ علویون با حضور گسترده دستجات عزاداری و مردم مومن و روزه دار بیجاری برگزار شد.

اجتماع بزرگ علویون در بیجار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سعد الله جمادیان رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار  ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت علی (ع) اظهار کرد: اجتماع بزرگ علویون با حضور گسترده دستجات عزاداری در بیجار برگزار شد.

وی افزود: همزمان با سالروز شهادت مولی متقیان حضرت علی (ع) مردم مؤمن و روزه دار بیجاری خود را به جلوی درب این مسجد امام همام رساندند تا به سینه زنی و روضه خوانی بپردازند.

حجت الاسلام جمادیان ادامه داد: هیئت عزاداری، دسته‌های عزاداری مساجد شهر به‌صورت یکپارچه پس از سینه‌زنی و عزاداری در خیابان و معابر اصلی شهر، در این اجتماع عظیم شرکت کردند و مداحان و روضه‌خوانان ضمن ذکر مظلومیت اولین امام شیعیان، بر مظلومیت مردمان و کودکان غزه ناله و فریاد زدند و مرگ بر صهیونیست کودک کش و آمریکای جنایت‌کار سردادند.

رییس تبلیغات اسلامی بیجار در پایان به مقام بالای حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: میلاد امیر المومنین (ع) در مسجد الحرام و شهادت این امام همام نیز در بهترین مسجد دنیا آن هم در شب قدر، نشانه  عظمت و مقام آن امام عظیم الشان نزد پروردگار است.

1403/01/14

تعداد بازدید: 15
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T