۲۹ فروردین | رئیس سازمان تبلیغات در مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی

هنرمند مردمی از دل مردم مجاهد برمی‌خیزد

۲۹ فروردین | رئیس سازمان تبلیغات در مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی

هنرمند مردمی از دل مردم مجاهد برمی‌خیزد

رئیس سازمان تبلیغات در مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: هنرمند مردمی از دل مردم مجاهد و قیام کرده برخاسته است و هنر که در مکتب حضرت روح الله (ره) با حقیقت نسبت دارد، فقط راوی معرفت و عدالت و معنویت و شجاعت و فتح و ظفر و حق نیست؛ بلکه داعی قیام جهاد و خیر است و با این حقیقت نسبت دارد.

هنرمند مردمی از دل مردم مجاهد برمی‌خیزد

 به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی که در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: خون پاک صد‌ها هنرمند فرزانه در جبهه‌های عشق و شرف و عزت، سرمایه هنر انقلاب است.

وی افزود: از نظر مرحوم امام (ره) علاوه بر جهاد مجاهدین و رزمندگان كه مشام طالبان جمال حق را معطر می‌کند، روايت آن نيز اهميت دارد؛ اینجا سرزمینی است که مردمانش اهل قیام و جهاداند و این قوم قیام کرده، روایت هنری می‌خواهند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: هنرمندانی که روایت فتح و قیام و جهاد این قوم و تک تک مجاهدین را وجهه هنر خود قرار داده‌اند، امشب در این مراسم جمع شده‌اند.

حجت‌الاسلام قمی با اشاره به روایت مجاهدت‌های مرحوم سعید کاظمی آشتیانی، بنیانگذار پژوهشکده رویان عنوان کرد: مرحوم سعید کاظمی آشتیانی در کتاب داستان رویان، به خدای علی و عظیم سوگند می‌خورد که مدیرعامل رویان خود خدا است و ما كارگر هستیم.

وی هنرمند مجاهد را مردمی شمرد و اظهار کرد: هنرمند مردمی از دل مردم مجاهد و قیام کرده برخاسته است و هنر که در مکتب حضرت روح الله با حقیقت نسبت دارد، فقط راوی معرفت و عدالت و معنویت و شجاعت و فتح و ظفر و حق نیست؛ بلکه داعی قیام جهاد و خیر است و با این حقیقت نسبت دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان گفت: خوشحالم هنرمندانی داریم که با حقیقت نسبت دارند و قیام کرده‌اند و هنرمندانه به حق و حقیقت و قیام و جهاد دعوت می‌کنند.

 

1403/02/01

تعداد بازدید: 11

T

T