مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

روز دختر نماد هویت ایرانی اسلامی دختر کرد شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

روز دختر نماد هویت ایرانی اسلامی دختر کرد شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: در جشن‌های دهه کرامت و روز دختر، مفاهیم تقویت‌کننده هویت ایرانی اسلامی دختر کرد و نمایی از واقعیت دختران اسلامی نمایش داده شود.

روز دختر نماد هویت ایرانی اسلامی دختر کرد شود

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  حجت‌الاسلام برومند رازیانی در جلسه هماهنگی مراسمات روز دختر در کردستان اظهار کرد: گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر نیازمند برگزاری جشن عظیم و تاثیرگذار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: در جشن‌های این دهه مفاهیم تقویت کننده هویت ایرانی اسلامی دختر کرد و نمایی از واقعیت دختران اسلامی نمایش داده شود.

وی تاکید کرد: برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که همه طیف‌های دختران و نوجوانان و در مقاطع مختلف سنی برای شرکت در مراسم ترغیب شوند.

حجت‌الاسلام رازیانی با اشاره به استقبال پرشور از مراسم سال گذشته، بیان کرد: برای خلق یک رویداد بزرگ از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز گفت: به منظور گرامیداشت روز دختر برگزاری همایش ملی خانوادگی در سراسر کشور تدارک دیده شده است.

آمنه غلام‌ویسی با اشاره به اینکه در این همایش برنامه‌های جانبی نظیر قرعه کشی و اهدای جوایز در نظر گرفته شده است، افزود: سعی شده در جشنواره‌های ورزشی پیوست فرهنگی و برعکس وجود داشته باشد. وی شعار این همایش را «دختر قوی، زنان قوی و ایران قوی» را اعلام کرد و گفت: گرامیداشت مقاومت زنان غزه نیز از برنامه‌های جانبی مراسمات ورزش و جوانان در این ایام خواهد بود.

1403/02/03

تعداد بازدید: 8

T

T