17 اردیبهشت | رئیس سازمان تبلیغات اسلامی :

در انتظار گام های بعدی تهران تایمز هستیم

17 اردیبهشت | رئیس سازمان تبلیغات اسلامی :

در انتظار گام های بعدی تهران تایمز هستیم

حجت‌الاسلام محمد قمی در نشست صمیمانه سالگرد تأسیس روزنامه «تهران تایمز» گفت: درخشش و انعکاس این روزنامه در سطح جهان، توقعات‌ را بالا برده است و منتظر گام‌های بعدی «تهران تایمز» هستیم.

در انتظار گام های بعدی تهران تایمز هستیم

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، دورهمی صمیمانه‌ سالگرد تأسیس روزنامه انگليسي زبان «تهران تایمز» عصر روز 17 اردیبهشت ماه، با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مهدی رحمتی، مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر، محمد صرفی، سردبیر روزنامه تهران تایمز و دبیران و خبرنگاران این روزنامه برگزار شد.  
حجت‌الاسلام محمد قمی، در این نشست ضمن اشاره به حضور مديريت جديد در اين روزنامه و گروه رسانه‌اي مهر، درباره برنامه تهران تايمز در چشم‌انداز گام دوم انقلاب گفت: قدری انتظار جهش و خیزش مضاعف داريم از جنسی که سال گذشته، متناسب با تحولاتی که در منطقه و در دنیا رخ داد و انعکاسش را در تهران تایمز و درخشش در سطح جهانی مشاهده کردیم؛ اين موضوع سطح توقعات را بالا برده و منتظر گام بعدی تهران تایمز هستیم. 
در ادامه این برنامه، محمد صرفی سردبیر روزنامه تهران تایمز مروری بر اتفاقات سال 1402 اين روزنامه داشت و گزارشی از افق پیش‌روی آن ارائه کرد.

1403/02/17

تعداد بازدید: 10

T

T