سوگواری محرم در سروآباد؛

برگزاری مراسم شب های دهه اول ماه محرم در شهرستان سروآباد

سوگواری محرم در سروآباد؛

برگزاری مراسم شب های دهه اول ماه محرم در شهرستان سروآباد

مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان در دهه اول ماه محرم با حضور دلسوختگان و شیفتگان آن امام همام در شهرستان سروآباد برگزار می شود.

برگزاری مراسم شب های دهه اول ماه محرم در شهرستان سروآباد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد با بیان این خبر گفت: مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان در دهه اول ماه محرم با حضور دلسوختگان و شیفتگان آن امام همام در محل حسینیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سروآباد برگزار می شود.

وی ابراز کرد: اعمال دهه اول محرم شامل دعاها، نماز‌ها و روزه گرفتن و برای امام حسین (ع) و یارانشان است و این اعمال دارای ثواب و فضلیت بسیار هستند.

حجت الاسلام رستمی در ادامه به اهداف قیام عاشورا اشاره کرد و ابراز داشت: امام حسین(ع) تنها برای رسیدن به شهادت به کربلا نرفته بود بلکه اهداف والایی برای قیام خود داشت از جمله احیای سنت پیامبر(ص)، افشای چهره واقعی بنی‌امیه، مبارزه با بدعت‌ها، بر پایی امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با ظلم و ستم از مهمترین این قیام بود و الگویی برای تمام آزادگان جهان است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد تصریح کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، پخت غذا و توزیع آن در بین نیازمندان، سخنرانی و مداحی، نصب بنر و پرچم سیاه در سطح شهرستان از جمله برنامه های ماه محرم در شهرستان سرواباد هستند که ان شاء الله با همکاری انجمن های مردم نهاد و خیرین انجام خواهند شد.

انتهای پیام/

 

 

1403/04/19

تعداد بازدید: 13
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T