حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد:

سخاوتمندی در راه اهل بیت(ع) پاداش بی‌شماری نزد خداوند دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد:

سخاوتمندی در راه اهل بیت(ع) پاداش بی‌شماری نزد خداوند دارد

یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: برای انفاق و سخاوت بیش از ۵۰۰ روایت آمده است و کسی که در راه اهل بیت(ع) هزینه کند، پاداش و مزد بسیاری نزد خدای متعال دارد.

سخاوتمندی در راه اهل بیت(ع) پاداش بی‌شماری نزد خداوند دارد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد در همایش بانیان و خیرین مساجد و هیئات حسینی استان قم که در سالن همایش‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، اظهار کرد: وعاظ و مادحین سعی کنند همواره به محتوایی که در مجالس ارائه می‌دهند دقت کافی کنند؛ توجه به خروجی مطالب مجالس امام حسین(ع) امری بسیار مهم است.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: اخلاص در کار اهل‌بیت(ع) بسیار مهم است؛ امام حسین(ع) می‌فرمایند بعضی‌ها ما را برای دنیا می‌خواهند اما هرکسی که ما را برای خدا بخواهد همراه پیامبر و اهل‌بیت(ع) به بهشت وارد می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت سخاوت در امور خیر اضافه کرد: سخاوت بسیار مهم است، افراد بسیاری دوست‌دار اهل‌بیت(ع) هستند و در راستای همین عشق و علاقه سخاوت فراوانی چه به لحاظ مالی و چه جانی دارند، قطعاً این سخاوت قابل، بدون اجر نمی‌ماند؛ خوشا به سعادت کسی که سخاوتمندانه در راه اهل‌بیت(ع) هزینه می‌کند.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت تصریح کرد: برای انفاق و سخاوت پانصد روایت است که همین موضوع نشان از اهمیت آن در دین می‌باشد؛ کمتر امری در دین داریم که این تعداد روایت از آن نقل شود، لذا باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و عزیزانی که در این امر فعال هستند بدانند که اجری عظیم نسیب‌شان خواهد شد.

فرحزاد در پایان با بیان اینکه هیئات مذهبی به مراسمات شادی در دین گاها کم‌توجهی می‌کنند، ابراز کرد: خوشبختانه برگزاری مراسمات عزاداری اباعبدالله(ع) در مجامع جایگاه مناسبی دارد اما ضرورت دارد تا همینطور جدی به مراسمات شادی و ولادت‌های ائمه معصومین(ع) نیز توجه کافی شود.

1403/04/17

تعداد بازدید: 11

T

T