راهبری و استفاده از ظرفیت های مردمی نگاه جدید سازمان تبلیغات اسلامی

در جلسه با کارشناسان قرآنی مطرح شد

راهبری و استفاده از ظرفیت های مردمی نگاه جدید سازمان تبلیغات اسلامی

در جلسه با کارشناسان قرآنی مطرح شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: نگاه جدید سازمان تبلیغات اسلامی به فعالیت ها در جهت راهبری، استفاده از همه ظرفیت ها و پای کار آوردن مردم برای انجام امور مختلف در جامعه می باشد.

در جلسه با کارشناسان قرآنی مطرح شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان؛ حجت الاسلام قنبری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در جلسه با کارشناسان امور قرآنی این اداره کل با بیان اینکه عملکرد استان در اجرای طرح قرآنی زندگی با آیه ها در ایام ماه مبارک رمضان بسیار مطلوب بوده است گفت: تبلیغات اسلامی در واقع تکیه گاه و امید آفرین برای مشارکت مردم در امور فرهنگی و معنوی در جامعه است.

وی افزود: نگاه جدید سازمان تبلیغات اسلامی به فعالیت ها راهبری، استفاده از همه ظرفیت ها و پای کار آوردن مردم برای انجام امور مختلف معنوی در جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه نیاز است ظرفیت های قرآنی شهرستان ها شناسایی شود و نسبت به آنها اقدام گردد تصریح کرد: لازم است به منظور تسهیل و اجرای موفق طرح های قرآنی، کار شناسایی مخاطبان و ظرفیت هایی که می‌توانند موثر باشند با قدرت بیشتری صورت گیرد.

وی اظهار داشت: وظیفه ی سازمان تبلیغات اسلامی پای کار آوردن و مردمی سازی امور بوده و هر کجا کار به مردم سپرده شد موفق بوده ایم.

حجت الاسلام قنبری افزود: نگاه ما در دوره جدید مدیریت نگاهی تحولی با حفظ راه مدیریت سابق بوده و همکاری همه جانبه درون سازمانی و برون سازمانی در این راه بسیار حائز اهمیت است.

1403/04/19

تعداد بازدید: 7
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T