در تفاهم نامه ای منعقد شد؛

همکاری مشترک شرکت توزیع برق مشهد و سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی

در تفاهم نامه ای منعقد شد؛

همکاری مشترک شرکت توزیع برق مشهد و سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی

تفاهم نامه ای برای همکاری مشترک شرکت توزیع برق مشهد و سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی به منظور ترویج مدیریت مصرف برق منعقد شد.

همکاری مشترک شرکت توزیع برق مشهد و سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در این دیدار که با هدف ارتقای سطح خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار شد، طرفین بر همکاری در زمینه تأمین برق پایدار و مطمئن برای اماکن مذهبی و فرهنگی، مدیریت مصرف انرژی، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی عمومی در خصوص اهمیت صرفه‌جویی در مصرف برق و توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر تأکید کردند.

بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه، شرکت توزیع برق مشهد متعهد شد تا با ارائه مشاوره‌های فنی و تخصصی، سازمان تبلیغات اسلامی را در نصب و بهره‌برداری از پنل‌های خورشیدی یاری کند. همچنین، سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی نیز با استفاده از ظرفیت‌های خود، در هیئات مذهبی و مداحان و مبلغان؛زمینه اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی عمومی در خصوص اهمیت مدیریت مصرف انرژی را با شرکت توزیع برق مشهد فراهم خواهد کرد.

عبدالوحید مهدوی‌نیا، مدیرعامل شرکت توزیع برق مشهد در این دیدار با تاکید بر اهمیت استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر، افزود:نصب پنل‌های خورشیدی در اماکن مذهبی و فرهنگی و ساختمانهای اداری و … می‌تواند گامی مهم در جهت تحقق هدف تأمین برق پایدار و کاهش مصرف انرژی باشد. ما آماده‌ایم تا با ارائه مشاوره‌های فنی و تخصصی، سازمان تبلیغات اسلامی را در این زمینه یاری کنیم.

حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز با ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم‌نامه، بر اهمیت همکاری‌های مشترک برای تامین برق پایدار و توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر تاکید کرد. وی همچنین ابراز امیدواری کرد، با استفاده از ظرفیت‌های شرکت توزیع برق مشهد، بتوانند از پنل‌های خورشیدی برای تامین برق پایدار مجموعه‌های تحت پوشش سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی استفاده کنند.

1403/06/17

تعداد بازدید: 40

T

T