سمنان| مدیرکل تبلیغات اسلامی خبر داد:

اجلاسیه شهدای ستایشگر استان سمنان برگزار می‌شود

سمنان| مدیرکل تبلیغات اسلامی خبر داد:

اجلاسیه شهدای ستایشگر استان سمنان برگزار می‌شود

جلسه کمیته تشکل های مذهبی ستاد کنگره سه هزار شهید استان با حضور حجت الاسلام قنبری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و سایر اعضا برگزار شد.

اجلاسیه شهدای ستایشگر استان سمنان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، جلسه کمیته تشکل های مذهبی ستاد کنگره سه هزار شهید استان با حضور حجت الاسلام قنبری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و سایر اعضا برگزار شد.

دیرکل تبلیغات اسلامی استان در این جلسه با اشاره به لزوم تکریم و تجلی از مقام شهدا و خانواده های آنها گفت: نیاز است از ظرفیت های بین بخشی دستگاه ها و نهادها برای برگزاری مراسم یادبود و تکریم شهدا و خانواده های آنها استفاده گردد.

وی با اشاره به برگزای اجلاسیه شهدای جامعه ستایشگری استان در سال جاری تصریح کرد: جمع آوری آمار و اطلاعات از شهدای ستایشگر و مداح باید با دقت و جامعیت صورت گیرد.

حجت الاسلام قنبری افزود: تولیدات رسانه ای نقش اثرگذاری در پیشبرد اهداف این اجلاسیه خواهد داشت و باید از ظرفیت های مختلف برای به تولید آثار فاخر از شهدای ستایشگر استان استفاده گردد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: برگزاری یک اجلاسیه در سطح استانی و البته اثرگذار نیازمند همراهی جمعی بوده و لازم است همه دستگاه ها و نهادهای ذیربط در این راه همکاری بیشتری را صورت دهند.

طاهری مسئول سازمان بسیج مداحان استان نیز در این جلسه گفت: برگزاری مجالس یادبود شهدا نیازمند یک پیوست فرهنگی جامع بوده و اجلاسیه شهدای جامعه ستایشگری استان فرصت خوبی برای یادآوری نقش اثرگذار ستایشگران و مداحان در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود.

اعضای جلسه همچنین مهمترین پیشنهادات و راهکارها در خصوص برگزاری باشکوه تر اجلاسیه شهدای ستایشگری استان را بیان کردند.

1403/06/21

تعداد بازدید: 21

T

T