به مناسبت هفته وحدت انجام می شود؛

برگزاری مهمانی بزرگ امت نبی در شهرستان فهرج

به مناسبت هفته وحدت انجام می شود؛

برگزاری مهمانی بزرگ امت نبی در شهرستان فهرج

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان، حجت الاسلام بنی اسدی مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان فهرج ، از برگزاری میهمانی بزرگ امت نبی به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام، حضرت محمد صلوات الله علیه و آله، خبر داد. این برنامه با عنوان “میهمانی بزرگ امت نبی” در تاریخ ۲۹ شهریور از ساعت ۱۶ الی ۲۲:۳۰ در ورزشگاه شهید سلیمانی فهرج برگزار خواهد شد.

برگزاری مهمانی بزرگ امت نبی در شهرستان فهرج

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام بنی اسدی مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان فهرج ، از برگزاری میهمانی بزرگ امت نبی به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام، حضرت محمد صلوات الله علیه و آله، خبر داد.
این برنامه با عنوان “میهمانی بزرگ امت نبی” در تاریخ ۲۹ شهریور از ساعت ۱۶ الی ۲۲:۳۰ در ورزشگاه شهید سلیمانی فهرج برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام بنی اسدی در این خصوص گفت: شهرستان فهرج به عنوان یک دارالوحدت در کشور عزیز ایران، همواره پیشگام در برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی بوده است. وی تأکید کرد که مردم فهرج در سال‌های اخیر با حضور پرشور و ماندگار خود در مراسمات مختلف، نمادی از همدلی و عشق به مظاهر اسلامی را به نمایش گذاشته‌اند که مایه افتخار و سربلندی برای همه مسلمانان است.

حجت الاسلام بنی اسدی همچنین اشاره کرد که تمام دستگاه‌های مسئول در راستای برگزاری این رخداد مهم و مبارک آماده‌سازی‌های لازم را انجام داده‌اند تا این برنامه با شادی و معرفت و به شایستگی برگزار شود.

در این جشن، بیش از ۴۰ غرفه به منظور ارائه خدمات فرهنگی و سرگرمی، پذیرایی و خدمات رسانی به کودکان و بزرگسالان برپا خواهد شد.

1403/06/27

تعداد بازدید: 48

T

T