کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان :

برگزاری دوره رشد دختران حاج قاسم

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان :

برگزاری دوره رشد دختران حاج قاسم

دوره آموزشی رشد دختران حاج قاسم با حضور دختران نوجوان و جوان در اداره کل تبلیغات اسلامی استان آغاز به کار کرد .

برگزاری دوره رشد دختران حاج قاسم

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، دوره رشد دختران حاج قاسم با حضور دختران نوجوان و جوان در اداره کل تبلیغات اسلامی استان آغاز به کار کرد .

خانم کریمی کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اعلام این خبر گفت :  دوره آموزشی رشد دختران حاج قاسم با حضور دختران نوجوان و جوان در اداره کل تبلیغات اسلامی استان آغاز به کار کرد .

کریمی افزود: بخش اصلی فعالیت های جبهه دختران حاج قاسم، بعد از رویدادهاست. دوره رشد دختران حاج قاسم، آغاز ماجرای توانمندسازی دختران در هار محور بینشی و دانشی، مهارتی، معرفتی و فعالیتی است. 

وی ادامه داد : تقویت و حمایت از دانش آموزان موثر و نخبه و راهبری و حضور میدانی آنان در محلات و شهرهای زنجان از اهداف این دوره آموزشی است .

مدیر بنیاد ملی نوجوانان دختر استان زنجان خاطر نشان کرد : همدلی، وحدت و ولایت مداری از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی بود که امروز دختران حاج قاسم به عنوان کنشگران اجتماعی باید در سطح کشور نقش آفرینی کنند.

کریمی در پاین گفت : این دوره یک سال طول می کشد و بصورت مجازی در دو بخش ۳ ماهه مقدماتی و ۹ ماهه عالی تقسیم می شود. دختران در این دوره هم کتاب می خوانند، هم آشپزی می کنند، هم فیلم و مستند می بینند و هم قرآن و نهج البلاغه می خوانند. این فقط بخشی از ماجراهای دوره جذاب و چالشی رشد دختران حاج قاسم است.

1403/06/27

تعداد بازدید: 35

T

T