زنجان | حجت السلام شجاعی :

تمام تلاش مزدوران آمریکایی و اسرائیلی ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان است

زنجان | حجت السلام شجاعی :

تمام تلاش مزدوران آمریکایی و اسرائیلی ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان است

حجت الاسلام والمسلمين شجاعی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر ، با تبريک فرارسيدن هفته وحدت و ميلاد با سعادت پر خيرو برکت رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفي ( ص )، از همه مسلمانان خواست تا در اين هفته با ايجاد وحدت، همدلي و برادري از هر گونه تفرقه و جدايي بين يکديگر پرهيز نمايند.

تمام تلاش مزدوران آمریکایی و اسرائیلی ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  حجت الاسلام والمسلمين شجاعی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر ، با تبريک فرارسيدن هفته وحدت و ميلاد با سعادت پر خيرو برکت رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفي ( ص )، از همه مسلمانان خواست تا در اين هفته با ايجاد وحدت، همدلي و برادري از هر گونه تفرقه و جدايي بين يکديگر پرهيز نمايند.

حجت الاسلام والمسلمين شجاعی با اشاره به اينکه يکي از مهمترين ويژگي هاي پيامبر ( ص ) اخلاق ايشان بود بيان داشت که اخلاق در زندگي ما مسلمانان بسيار حائز اهميت بوده و ما بايد هميشه با پيروي از پيامبر مهربانمان،اخلاق خوب و نيکويي داشته باشيم .

وی افزود : دشمنان اسلام همواره به دنبال ضربه زدن به این دین مبین بوده و سعی داشته‌اند با تفرقه افکنی میان مذهب اسلام به ویژه برجسته کردن اختلاف میان شیعه و سنی آنان را دچار آشوب کنند.

شجاعی در ادامه گفت : اکنون عصر اطلاعات و فناوری است و با ترویج گفتمان‌های غالب و رایج جهان به جای پرداختن به اختلافات بر روی اشتراکات توجه کرد و همدلی و اتحاد بیشتر بین شیعه و سنی را مد نظر قرار داد.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر تأکید کرد : تمام تلاش مزدوران آمریکایی و اسرائیلی ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان برای دست‌یابی به منافع خودشان است، اما متاسفانه برخی از دولت‌های مسلمان نسبت به این مهم آگاهی لازم را ندارند و با دامن زدن به این توطئه‌ها و فاصله‌ها؛ وحدت اسلامی را خدشه‌دار می‌کنند.

وی اضافه کرد: هر چه مسلمانان شیعه و سنی در جهان اسلام به خصوص ایران اسلامی منسجم‌تر،، متحدتر و برادرانه‌تر زندگی کنند امنیت، توسعه و پیشرفت بیشتری در جهان اسلام حاکم می‌شود.

1403/06/29

تعداد بازدید: 14

T

T