زنجان | حجت السلام ملکی:

دنیای استکبار از اتحاد و همدلی مسلمانان همواره بیمناک هستند

زنجان | حجت السلام ملکی:

دنیای استکبار از اتحاد و همدلی مسلمانان همواره بیمناک هستند

حجت الاسلام والمسلمین ملکی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره بر اهمیت اتحاد مسلمانان در برابر چالش‌ها و تهدیدات تأکید کرد.

دنیای استکبار از اتحاد و همدلی مسلمانان همواره بیمناک هستند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین ملکی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره بر اهمیت اتحاد مسلمانان در برابر چالش‌ها و تهدیدات تأکید کرد.

 وی با اشاره به ابتکار امام خمینی (ره) در برگزاری این هفته، یادآور شد گفت : که این مناسبت به ما یادآوری می‌کند که تفرقه‌افکنی‌ها را کنار بگذاریم و به اتحاد مسلمانان اهمیت دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی همچنین به تاریخچه تلاش‌های دشمنان اسلام برای تضعیف وحدت مسلمانان اشاره کرد و بر لزوم تلاش برای حفظ این وحدت تأکید کرد.

وی گفت: "وحدت و همدلی می‌تواند ما را به سمت آینده‌ای روشن هدایت کند و کلید موفقیت در برابر چالش‌ها و تهدیدات در جوامع اسلامی است."

ملکی افزود : هفته وحدت، تنها یک نام‌ نیست و باید فراتر از یک نام‌گذاری ساده، به عنوان یک نقشه راه و الگوی حرکتی بدان نگریست. در کشور پهناور ایران هزاران سال است که اقوام کُرد، لر، فارس، آذری، ترک، بلوچ، عرب با مذاهب مختلف زندگی می‌کنند و با تمام ناملایمات و سختی‌ها در کنار هم با یکدلی و اتحاد پیش می‌روند، به گونه‌ای که دشمنان در تمام تاریخ پر تلاطم و کهن این سرزمین همواره با شکست روبه‌رو شده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره ابراز داشت :دنیای استکبار از اتحاد و همدلی مسلمانان همواره بیمناک هستند و سعی کرده با دمیدن روح تفرقه و برجسته کردن اختلافات مذهبی در جهان اسلام شکاف ایجاد کنند. 

1403/06/29

تعداد بازدید: 18

T

T