اردبیل| با هدف تدوین برنامه های فرهنگی ویژه دختران برگزار شد:

رویداد سراسری "دختران حاج قاسم" در اردبیل 

اردبیل| با هدف تدوین برنامه های فرهنگی ویژه دختران برگزار شد:

رویداد سراسری "دختران حاج قاسم" در اردبیل 

رویداد سراسری "دختران حاج قاسم" با هدف تدوین برنامه های فرهنگی ویژه دختران در اردبیل برگزار شد. 

رویداد سراسری "دختران حاج قاسم" در اردبیل 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رویداد سراسری "دختران حاج قاسم" اردبیل با همکاری امور بانوان تبلیغات اسلامی، مدرسه دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا و تشکل های فرهنگی، اجتماعی دخترانه حاج قاسم استان اردبیل در سالن اجتماعات پارک بانوان اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در رویداد سراسری "دختران حاج قاسم" در سخنانی با تبریک هفته وحدت گفت: پیامبر اکرم (ص) در دوران جهالت، به جایگاه زنان و دختران ارج نهاده و ارزش واقعی آنان را در جامعه اثبات کرد.

وی به نقش مهم زنان و دختران در تاثیرگذاری در جامعه اشاره کرد و افزود: جریان "دختران حاج قاسم" می‌تواند اتفاق بزرگ و رهگشا در جامعه باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل کنشگری در عرصه فرهنگی را مهم ترین راه درمان آسیب های اجتماعی برشمرد و افزود: دانش آموزان فعال و کنشگر در فضای مجازی، اثرگذاری بالایی در بین نسل جوان دارند چون از فضای مجازی به صورت هدفمند در راستای ارتقای فکری و فرهنگی خود و همسالانشان استفاده می‌کنند.

تدوین برنامه های فرهنگی ویژه دختران، تبیین اهمیت نقش دختران در کنشگری فرهنگی در جامعه و ایجاد فرصت جهت هم اندیشی فرهنگی با محوریت نوجوانان از اهداف رویداد سراسری "دختران حاج قاسم" در اردبیل بود.

1403/06/31

تعداد بازدید: 21

T

T