رئیس اداره تبلیغات اسلامی امیدیه خبر داد:

افتتاح دو خانه قرآن در امیدیه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی امیدیه خبر داد:

افتتاح دو خانه قرآن در امیدیه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی امیدیه گفت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبدیل مساجد به پایگاه قرآنی، دو خانه قرآن «آفاق» و «معراج» در دو مسجد این شهرستان راه‌اندازی شدند.

افتتاح دو خانه قرآن در امیدیه

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام موسی شریفی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان امیدیه از افتتاح دو خانه قرآن و عترت در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبدیل مساجد به پایگاه قرآنی، دو خانه قرآن در دو مسجد از مساجد شهرستان راه‌اندازی شدند.

وی بیان کرد: خانه قرآن «آفاق» در مسجد حضرت ولی‌ عصر(عج) کوی طالقانی و خانه قرآن «معراج» در مسجد امام محمدباقر(ع) امیدیه سفلی فعالیت خود را شروع کردند. به هر یک از این دو مسجد تجهیزاتی بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان شامل قرآن، صحیفه سجادیه، رحل، یک دوره تفسیر نور، تفسیر نمونه، سیستم صوتی، میز و صندلی، پروژکتور و... اهدا شد.

شریفی افزود: این خانه‌های قرآن در طول سال دوره‌های روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن کریم برگزار می‌کنند. علاوه بر این انتظار می‌رود که سالانه دو محفل بزرگ قرآنی نیز برای عموم مردم برگزار کنند. به میزانی که سطح آموزش قرآن آموزان پیشرفت کند می‌توانیم در آینده با دعوت از استادان کشوری، دوره‌‌‎های تربیت مربی قرآن نیز در شهرستان برگزار کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان امیدیه اظهار کرد: در حال حاضر ۹ خانه قرآن و مؤسسه قرآن در این شهرستان فعالیت می‌کنند. آموزش این مراکز قرآنی سه مقطع سنی نونهال، نوجوان و جوان را دربر می‌گیرد. 

1403/07/01

تعداد بازدید: 14

T

T