انتشارات صاد | دبیر علمی پنجمین دوره مسابقه خودنویس خبر داد؛

برگزیدگان پنجمین دوره مسابقه خودنویس معرفی شدند

انتشارات صاد | دبیر علمی پنجمین دوره مسابقه خودنویس خبر داد؛

برگزیدگان پنجمین دوره مسابقه خودنویس معرفی شدند

سیده عذرا موسوی، دبیر علمی پنجمین دوره مسابقه خودنویس بیان کرد: برگزیدگان پنجمین دوره مسابقه خودنویس معرفی شدند

برگزیدگان پنجمین دوره مسابقه خودنویس معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سیده عذرا موسوی گفت: جلسه پایانی ارزیابی طرح‌های ارسالی به پنجمین دوره مسابقه خودنویس با حضور داوران، «علی مهر»، «سمیه عالمی» و «سیده‌عذرا موسوی» برگزار شد و پس از بررسی‌های دقیق، ۱۷ طرح از میان ۱۷۴ اثر ارسالی به دبیرخانه انتخاب شدند.

وی درباره روند این رویداد افزود: طرح‌های برگزیده، در ۴ گروه تحت نظارت مربیان برجسته داستان‌نویسی تبدیل به داستان بلند و رمان خواهد شد. لازم به ذکر است پس از پایان فرایند نگارش و در یک قضاوت دوباره، ۳ اثر از میان رمان‌های تولیدشده برگزیده شده که جوایز نفیسی دریافت خواهند کرد. قابل ذکر است، جایزه نفر اول ۱۴ میلیون تومان، نفر دوم ۹ میلیون تومان و نفر سوم ۵ میلیون تومان خواهد بود.

نشرسرای خودنویس فراخوان پنجمین دوه مسابقه خود را در ۳۰ تیر ۱۴۰۳ در محورهای خانواده، ازدواج، فرزندآوری، دختران و پسران آتیه‌ساز، اقوام غیور ایران، چهره‌های مبارز و استکبارستیز، مواجهۀ ایران با قدرت‌های جهان، رشد علمی کشور، مردان بزرگ ایران‌زمین، سنت‌های خوب ماندگار، مشاهیر ادبی و هنری، ایران آینده و در بخش ویژه، فلسطین و غزه اعلام کرده بود و شرکت‌کنندگان فرصت داشتند تا ۷ شهریور، آثار خود را ارسال کنند.

نکته حائز اهمیت این است که در آستانه عملیات طوفان‌الاقصی و به دنبال برانگیخته شدن احساسات و افکار عمومی، بخش قابل توجهی از آثار به موضوع فلسطین و مقابله با پدیده صهیونیسم اختصاص یافته است، به نحوی که ۵ طرح از ۱۷ طرح برگزیده به این موضوع پرداخته است.خانواده و فرزندآوری، استکبارستیزی، مواجهه با قدرت‌های جهان، دختران و پسران آتیه‌ساز، اقوام غیور و مردان ایران‌زمین از دیگر موضوعات طرح‌های برگزیده است.تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره چشمگیر بوده است.

اسامی برگزیدگان پنجمین دوره مسابقه خودنویس عبارتند از:

زهرا حکیمیان- یوسف علی‌پور- فهیمه مدحتی- مریم صفدری- زهرا گلشن- نجمه سامانی- زینب سلطانی- محبوبه حیدری- علی‌رضا عبدی- طاها دولت‌آبادی- سهیلا خداوردی- فاطمه گل‌کار- مرجان مرادبازفتی- نسیم دانشمند- عارفه صائبی- ریحانه رضازاده- فاطمه مختاری‌فرد.

1403/07/02

تعداد بازدید: 17

T

T