سمنان | در نشست بصیرتی هفته دفاع مقدس در سمنان مطرح شد؛

نشست بصیرتی به مناسبت هفته دفاع مقدس در اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان

سمنان | در نشست بصیرتی هفته دفاع مقدس در سمنان مطرح شد؛

نشست بصیرتی به مناسبت هفته دفاع مقدس در اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان

حجت‌الاسلام والمسلمین ملکیان در نشست بصیرتی به مناسبت هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان برگزار شد، با اشاره به اهمیت جهاد در اسلام و گرامیداشت دفاع مقدس، بر نقش تبلیغات اسلامی در تحقق "جهاد تبیین" تأکید کرد.

نشست بصیرتی به مناسبت هفته دفاع مقدس در اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان

به گزارش  روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین ملکیان در نشست بصیرتی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات این اداره برگزار شد، با اشاره به حدیثی از امام علی علیه‌السلام فرمود: "همانا جهاد یکی از درهای بهشت است که خداوند آن را برای اولیای خاص خود گشوده است."

وی با بیان اینکه جهاد یکی از راه‌های مهم ورود به بهشت است، گفت: "روایت‌های مختلف نشان می‌دهد که درب‌های بهشت محدود هستند و بسیاری از مؤمنان با جهاد به این مقام والا نائل می‌شوند. جهاد به شکل‌های مختلفی همچون جهاد اکبر، جهاد اصغر و جهاد نظامی تجلی می‌یابد و این افتخار ملت جمهوری اسلامی ایران است که با جهاد در دفاع مقدس پیوند خورده است."

ملکیان در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس به همه همکاران خود در مجموعه تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: "هر کشوری افتخارات ملی دارد که به آن می‌بالد و جشن می‌گیرد. خداوند این توفیق را به ملت مؤمن ایران عطا کرده که افتخار ملی آنها با جهاد در راه خدا گره خورده است. ما باید خدا را بابت این نعمت عظیم شاکر باشیم."

وی همچنین به جایگاه جهاد تبیین در برنامه‌های تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: "مجموعه تبلیغات اسلامی مفتخر است که جهاد تبیین را سرلوحه کار خود قرار داده و خود را مخاطب اصلی فرمایشات مقام معظم رهبری می‌داند. این فرمان رهبری در دیدار با مداحان مطرح شد و مداحان که بخشی از تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی هستند، این مسئولیت بزرگ را بر دوش دارند."

ملکیان افزود: "اکثر فعالیت‌های همسنگران عزیزمان در سراسر استان، پیوست جهاد تبیین دارد و باید برای تقویت آن تلاش کنیم. ان‌شاءالله خداوند توفیق دهد که این جهاد به ثمر برسد."

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های بسیج در تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: "ما در مجموعه تبلیغات اسلامی استان سمنان، دو پایگاه بسیج فعال داریم؛ پایگاه بسیج پیروان ولایت و پایگاه بسیج طلاب  این دو پایگاه در راستای ارتقای آرمان‌های انقلاب و اسلام عزیز همواره فعال بوده و ما شکرگزاریم که تبلیغات اسلامی پیوند عمیق خود را با انقلاب اسلامی حفظ کرده است."

این نشست با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین یاسین راد، رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان و هیئت همراه برگزار شد.

1403/07/03

تعداد بازدید: 29

T

T