مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

قزوین | ۱۲ رویداد رسانه ای در استان برگزار شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

قزوین | ۱۲ رویداد رسانه ای در استان برگزار شد

قزوین- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در هفته وحدت ۶ رویداد رسانه‌ای پسران نوآوین و ۶ رویداد رسانه ای برای دختران حاج قاسم در استان قزوین برگزار شد.

قزوین | ۱۲ رویداد رسانه ای در استان  برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام یوسف پورآرین با اشاره به پایان هفته وحدت اظهار کرد: پاسداشت با شکوه این هفته و تلاش برای بیان اهمیت و لزوم وحدت در جهان اسلام مخصوصاً با توجه به شرایط منطقه در اولویت جشن‌های هفته وحدت بود.

وی افزود: در تمامی برنامه‌های هفته وحدت در استان قزوین برگزاری برنامه به صورت مردمی و با مشارکت مردم و هیئت‌های مذهبی در اولویت بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین بیان کرد: برگزاری جشن‌های خیابانی بزرگ و خانوادگی با محوریت نشاط اجتماعی و عنوان «امت احمد» در مرکز استان و به صورت محدودتر در سطح شهرستان‌های استان با همکاری شبکه امامت یکی از مهم‌ترین اقداماتی بود که صورت گرفت و با استقبال خوب مردم نیز روبرو شد.

وی از اطعام و توزیع نذورات در ایام هفته وحدت به نیت پیامبر اکرم (ص) با عنوان «نذر امت به نیت احمد» در سطح استان خبر داد و اضافه کرد: برگزاری مراسم «قرائت زیارت حضرت پیامبر اکرم (ص) از بعید» در روزهای دوازدهم و هفدهم ربیع الاول به صورت مساجد محوری و با هدایت و راهبری شبکه امامت انجام شد.

حجت‌الاسلام پورآرین ادامه داد: در راستای تولید محتوا در فضای مجازی نیز پویش‌ها و مسابقات عکس نیز با موضوع به تصویر کشیدن نمادهای اتحاد اهل تسنن و تشیع برگزار شد.

وی گفت: یکی از کارهای ماندگار در این هفته برگزاری جشن با عنوان علی حب النبی بود که در ۲۰ نقطه و با محوریت مساجد در سطح استان قزوین برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به برگزاری رویدادهای متفاوت در استان قزوین ادامه داد: ۶ رویداد رسانه‌ای پسران نوآوین و ۶ رویداد رسانه‌ای برای دختران حاج قاسم در شش شهرستان در هفته وحدت با موضوع اتحاد بین شیعه و سنی برگزار شد.

وی از برگزاری نشست توجیهی روش‌های ایجاد اتحاد بین اهل تسنن و تشیع ویژه دختران نوجوان خبر داد و تاکید کرد: برگزاری محفل انس با قرآن در راستای طرح زندگی با آیه‌ها و برگزاری مسابقه فوتبال در محلات با موضوع اتحاد شیعه و سنی از دیگر اقداماتی بود که در هفته وحدت در استان قزوین انجام شد.

1403/07/04

تعداد بازدید: 4

T

T