برگزاری دومین نشست شورای راهبردی بانوان استان ایلام

ایلام | مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام:

برگزاری دومین نشست شورای راهبردی بانوان استان ایلام

ایلام | مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام:

دومین نشست شورای راهبردی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام با حضور نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی و مسئولین طیف های مختلف بانوان برگزار شد.

ایلام | مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام:

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در دومین نشست شورای راهبردی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام که با حضور نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی و مسئولین طیف های مختلف بانوان، برگزار شد، مریم بیگ محمدی مسئول قرارگاه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، با تاکید بر لزوم راهبری وحدت بخش برای ارتقای اثرگذاری بانوان تصمیم ساز در سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر این نکته که اکثر مخاطبان سازمان تبلیغات اسلامی، بانوان هستند، به لزوم تشکیل این شورا و اهم وظایف آن اشاره کرد و افزود: برای برگزاری رویداد رسانه‌ای «مادران مقاومت» نیاز به ایجاد گفتمان‌سازی الگوی سوم زن مسلمان می باشد. 

وی گفت: بسیار مهم است که در عصر جنگ روایت‌ها بتوانیم جریان مهمی به نام فلسطین و غزه را که به فرموده مقام معظم رهبری نبض جهان اسلام است به صورت صحیح روایت کنیم.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به جمله معروف حضرت زینب (س) که فرمودند «و ما رأیت الا جمیلا» ابراز کرد: وجود نگاه مادرانه، حرکت مقاومت را به یک نقطه و مرز محدود نکرده و این حرکت به صورت گسترده، همه جهان را بسوی یک بیداری و آگاهی در مورد قضیه فلسطین سوق داده است. 

وی تاکیدکرد: امروز حمایت نکردن از غزه یک ننگ است، ما در جریان مادران مقاومت و روایت رسانه‌ای این مادران به دنبال این هستیم که زنان غزه و حرکت مقاومت را به کمک هنرمندیِ دختران و زنان و مادران ایرانی نشان دهیم.

همچنین در این نشست بخشی از برنامه‌های ویژه بانوان توسط نماینده گان تشکل های مختلف تشریح، و برنامه‌هایی در راستای ایجاد بستر مناسب فعالیت های رسانه ای به تصویب اعضاء رسید.

گفتنی است: شورای راهبردی متشکل از، نماینده بانوان در ادارات فرهنگی، دارالقرآن، بنیاد نوجوان، سازمان تشکل‌های دینی، بنیاد هدایت، ستاد جمعیت،اداره مبلغات، بنیاد مهدویت و.... می باشد که در این نشست حضور داشتند.

1403/07/04

تعداد بازدید: 14

T

T